Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Un domn din Cluj, care…

Posted by daurel pe 25 Noiembrie 2011

…detestã cu argumente valabile Capitala, mã solicita frecvent sã-l astept in Gara de Nord si sã-l  conduc pe unde se ingrijeste de sãnãtate. Se pare ca i-a povestit sotiei cu admiratie despre indiferenta cu care imi risipesc eu timpul, deci aceasta nu ma agreaza; mi-am dat seama dupa niste rare si sumare convorbiri telefonice.

Clujeanul acesta zice ca sunt o fiinta recunoscatoare;  in timp ce eu insist sã remarce  flerul meu privind mersul politicii, el aduce mereu vorba cã, dintre toti care au invãtat cândva in Cluj si i-au trecut prin casa, sunt singurul care-l mai suna de sãrbatori; chiar mai  mult: eu il astept si acum la tren, desi nu-mi mai aduce, ca altãdata, pachete si damigene cu bunãtãti traditionale…

Povestea mea este altfel;  prima parte i-am spus-o de mai multe ori: nu pe mine, ci pe frate-meu mai mic l-o fi ajutat la Cluj in studentie…

In ce priveste atentiile traditionale, este adevarat: timp de câtiva ani venea lunar cu pachete pentru autoritãti; insa mie mi-a dat o singura data niste caltabosi expirati si de trei ori palinca; o sticla mi-a cerut-o inapoi deoarece a aparut pe filiera ceva neprevãzut, iar celelalte doua  erau cu palinca contrafacuta !

Nu mai insist…

Imi vine in minte  un banc; un banc vechi, bineinteles:

Doua babe se duc in vizita la o a treia. Gazda le spune:
– Daca tot ati venit la mine sa va servesc cu o cafeluta.
…Dupa un timp le zice iar:
– Ei, am vorbit noi ce am vorbit, dar nu v-am servit cu nici o cafeluta…sã vã aduc una imediat.
Si tot asa din uitare in uitare le aduce vreo 7 cafelute.
Dupa ce pleaca, o baba ii zice pe drum celeilalte:
– Ai vazut ce s-a sclerozat saraca? Am fost la ea si nu ne-a servit cu nicio cafeluta.
– Cum….ai fost la ea si nu m-ai chemat si pe mine?

Comentariul meu: asa se scrie istoria !

Updatare: Ulise m-a surprins cu o sumedenie de aforisme inedite; iata o mostra din domeniul meu de interes:

Omul, care crede că dragostea poate fi cumpărată cu bani, n-a avut niciodată câine în casă.

11 răspunsuri to “Un domn din Cluj, care…”

  1. Emahategan said

    Acuma,dupa bancul de la sfarsit,ce sa cred:Domnul din Cluj a fost sau nu DOMN?

  2. Un tip se duce la magazin sa cumpere o parasuta.
    – Buna ziua, as dori o parasuta.
    – Bine, iata, cea mai buna pentru dumneavoastra
    – Si cum o deschid cand sunt in zbor?
    – Trageti de tragaciul verde.
    – Si daca nu se deschide?
    – Trageti de cel rosu.
    – Si daca nici dupa asta nu se deschide?
    – O aduceti inapoi si v-o schimbam cu alta.

  3. […] Brad, CAIUS, Cati ca voi, Cati Lupascu, Cosmin Stefanescu, Costin Comba,   Cristi Arad, Danette, Daurel, Delilah, Diamonds and rust, Doina Popescu, Familia Gulie, Flavius, Florina Pacuraru,  Gabriela […]

  4. […] Brad, CAIUS, Cati ca voi, Cati Lupascu, Cosmin Stefanescu, Costin Comba,   Cristi Arad, Danette, Daurel, Delilah, Diamonds and rust, Doina Popescu, Familia Gulie, Flavius, Florina Pacuraru,  Gabriela […]

  5. […] Un domn din Cluj, care… […]

  6. adriana said

    Pe Alina o intalnim si miercurea
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/11/un-doi-trei-si-la-multi-ani-alina.html

  7. […] Y, Blackwater, Carmen, Cartim, Costin Comba, Cristi Milla, Dan Văideanu, Dana Diaconu, Daniel Rus, Daurel, Fosile si pietre, Gabriela Savitsky, Ivanuşka, Maricica, Max Peter, Mirela Pete, Nea Costache, […]

  8. daurel said

    @Ema,
    Domnul din Cluj a fost mai domn pe vremea tovarasilor….Ma intristeaza ca nu imbatraneste demn

    @Incertitudini,
    nu degeaba se zice: suntem in pom si pomul e in aer…

    @Adriana,
    multumesc.

  9. Ulise said

    Erata pentru colega Incertitudini: Din păcate, suntem în budă, buda e-n pom şi pomu-i în aer! Dar, ultima care moare e speranţa!

  10. […] Brad, CAIUS, Cati ca voi, Cati Lupascu, Cosmin Stefanescu, Costin Comba,   Cristi Arad, Danette, Daurel, Delilah, Diamonds and rust, Doina Popescu, Familia Gulie, Flavius, Florina Pacuraru,  Gabriela […]

  11. Un domn din Cluj, care… Daurel's Blog is an outstanding share. Many thanks for this article.

Lasă un răspuns

 
