Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dacã o parte …

Posted by daurel pe 26 Noiembrie 2011

…dintre cei care mã cunosc ar avea blog, si-ar simplifica viata  (sper cã se observa cã-mi pasã de semeni…; si nici n-am inceput cu „eu”…)

Proprietarii de bloguri au multe avantaje; nici nu stiu cu care sa incep; ma ghidez dupa blogroll.

Abbilbal semnalizeaza ca se schimba mersul si denumirea trenurilor; altfel, zilnic, ne incânta cu imagini din judetul Alba, care este, in topul personal, pe locul trei; primele fiind Maramuresul si Sãtmarul…Acumulatorii si incarcatoarele expediate la domiciliu imi sunt la indemana

Nu lipsesc nici ideile culinare inserate cu dichis intre doua sugestii de  Cultura fãra frontiere.

Cineva ne convinge cã scoala româneasca nu trebuie pusã la stâlpul infamiei, altcineva ne argumentaza, cu imagini reale cã trebuie sa fim implicati zilnic in viata cetatii

Exemplele sunt cu zecile…; va trebui sa revin….

Teza prezentei postari este: circula  pãreri neconforme despre blogging: lãsând la o parte politicienii, vedetele si alte persoane si personaje notorii, care ar utiliza  negrisori, se considera ca  scriu cei care:  au prea mult timp liber/n-au cu cine vorbi/ altfel, nu-i asculta nimeni…

Cel mai mult ma intristeaza insinuarea cu prea mult timp liber; vezi Doamne, unii suntem neproductivi, dar avem bani pentru aparatura si internet, insa nu binevoim sa ne intalnim cu fostii colegi de munca niciodata in ultimii 20 de ani…

Isi fac pãcate…

„Ce n-ai 50 de lei? Pun eu…”

„2-3 ore, acolo…; seara, de la 5 la 5;  la 5 a doua zi , ha, ha, ha…”

Desigur, este vina mea; trebuia sã scriu pe blog ca animalutului bolnav i se fac injectii de mai multe ori pe zi; daca chem/cheama o cunostinta vecini sã o ajute pe sotie, nu-mi convine sa mint, sa inventez  evenimente  urgente…

Alteori am drumuri la aeroport, cum ar fi azi…

Dar ei n-au blog, deci …

In final, ar trebui sa am curajul sa le spun ca discutiile despre trecut sunt obligatorii doar la priveghi…; poate nici acolo…

PS. Reamintesc etalonul blogãrelii transparente, ca urmare eficienta: Carmen din Germania;  este cel mai cunoscut blog din coltul de blogolume care m-a legitimat.

Doamna Carmen descrie cu talent si sinceritate viata proprie de zi cu zi, viata de angajat obisnuit intr-o tara normala;  nu cred cã indrazneste cineva sa-i ceara  frivolitati mondene; eu nu intraznesc sa-i cer sa verifice motivul inutilitatii pingurilor spre blogul meu…

8 răspunsuri to “Dacã o parte …”

  1. Zina said

    Multumesc pentru citări ! Ăăă… sunt de bine, nu ?! 😀

  2. Ulise said

    De regulă, pingurile se plimbă, de la un blog la altul, în mod automat şi … aleatoriu. Fără ca, expeditorul să ştie ori să facă ceva. La mine a sosit. Deci, ham-ham (= mulţumesc fain!)

  3. Andi said

    Câte bordeie, pardon, bloguri, atâtea obiceie. Cât timp nu le băgăm deștu’n ochi cu gusturile noaptre rigide, nu văd de ce n-ar fi loc pentru toată lumea. Pe mine chiar mă distrează cei care fac topuri și emit judecăți de valoare cu valoare de sentință. Tre’ să existe și ei.
    Am o vecină – cu dinții de lână – care stă în fața blocului și ne apostrofează când nu ni se asortează poșeta la cercei și la blugi. Îmi vine să-i fac cadou un laptop, să mai scăpăm de gura ei. 😆

    Recent, am primit 2 premii, unul din partea unui blog australian. 😀 Ei vorbesc engleza și franceza, apreciază și înțeleg poeziile, ce-mi pot dori mai mult? 🙂 Am și 2-3 comentatori români, sunt foarte mulțumită.
    Libertatea de exprimare e mai dulce fără conformism și autocenzură, fără fuga tălâmbă după aprecierile oricui.
    Doar să nu uităm să și zâmbim.

  4. daurel said

    @Zina,
    m-am lasat de subtilitati; da-ul e da…

    @Ulise,
    cred ca am un filtru pus de wordpress inpotriva blogspot

    @Andi,
    felicitari !
    PS. eu am probleme numai cu poeziile din limba romana….

  5. Andi said

    Mulțumesc, dar premiile mele sunt ca și cum m-ar fi pupat bunica pe frunte, la noi în bucătărie, dacă mai trăia. 🙂
    Și cu poeziile vă înțeleg; personal, primesc des și ”reclamații” că nu scriu poeme cu rimă 🙂 Am exersat toate genurile poetice, dar cel mai mult mă atrage versul liber, cu rimă interioară. Mi-am modernizat bordeiul cum mi-a dictat inima. 🙂 Rimele mele preferate s-au oprit pe la Sorescu.

    Seară plăcută, duminică minunată!

  6. Ce seară plăcută! Toată lumea este mulțumită.
    Atenție, însă, eleganta noastră sora de gintă zice că cerșim…

  7. […] Petruţ, Adrian Voicu, Alex Mazilu, Andera Y, Blackwater,Carmen, Cartim, Coolnewz, Dragoş Butuzea, Daurel, Eumiealmeu, Fosile si pietre, Gabriela Savitsky, Ivanuşka, Maricica, Mirela Pete, Pato Basil, […]

  8. […] Adrian Voicu, Alex Mazilu, Andera Y, Blackwater, Carmen, Cartim, Coolnewz, Dragoş Butuzea, Daurel, Eumiealmeu, Fosile si pietre, Gabriela Savitsky, Ivanuşka, Maricica, Mirela Pete, Pato Basil, […]

Lasă un răspuns

 
