Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Rãmân in Istorie

Posted by daurel pe 23 Noiembrie 2011

Sanchi…

Voiam sã continui, inca de ieri, cu vreo doua postãri din domeniul istoriei, plus o postare pentru ww; asa-i bine martea…

Speriat de bruma si fulgii de nea, m-am luat cu alte treburi: golirea instalatilor de apa din exterior, repararea unor custi ale câinilor, provizii de boabe pentru animale…Pentru mine am reusit doar sa-mi cumpãr o haina imblãnita; mai rãman de cumparat: cizme, flanele, cãciula…; mãnusi mai am…

M-am intins la vorba….

Iata ideea: este vorba despre istoria recenta; cum v-am obisnuit deja, preiau comentarii de pe unde pot. Despre „cazul Geoana” a sintetizat corect un forumist:

olimpiu spune:
marți 22 noiembrie 2011 la 7:56:25 pm

Geoana out!!! sa-si ia cu el si ce-a mai ramas din securisti, pt. ca PSD ramane al activistilor si nomenclaturistilor PCR, securistii dincolo cu Base si cu generalul chilotilor!!!

Se pare ca are dreptate; nu Geoana, ci comentatorul: securistii au „suferit” mult in vremea lui Ceausescu; nu aveau alternative; trebuia sa se supuna activistilor unicului partid existent; se stie ca din acest motiv au provocat evenimentele de acum 22 de ani (!)…

Au si prostanacii rolul lor in istorie…; in cea cu „i” mic…

PS. In ultimii ani ai lui Ceausescu, securistii erau alesi dintre premianti si medaliati, deci erau oameni capabili; pe mine nu m-au ales, eu nu i-am cautat…

4 răspunsuri to “Rãmân in Istorie”

  1. CARMEN said

    e clar, asta ar fi postarea din domeniul istoriei…. si unde este WW? 😦
    Oricum, îti doresc o minunata zi de miercuri! 🙂

  2. Cuvântul „prostănac” face carieră- intră în fondul principal lexical, are o frecvență teribilă!
    Procedeul lexical se numește migrația cuvintelor și se studiază la dinamica lexicală.
    p.s.nu vă supărați că am ocupat prea mult spațiu..

  3. daurel said

    @Carmen,
    ww este tot istorie !

    @Incertitudini,
    unii romani si neromani au migrat din cauza prostanacilor

  4. Cele care aveau curajul sa stea drepte cand celelalte se aplecau cocosate de cureaua din piele a vreunui turc sau mai rau, albanez nenorocit.

Lasă un răspuns

 
