Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Postare tip fb(68)

Posted by daurel pe 25 mai 2023

O glumă:
Am învățat așa mult din greșeli…că îmi vine să fac altele…
*
O cugetare:
Cei frumoși postează selfie după selfie.
Restul internauților, glumă după glumă.
*
*


6 răspunsuri to “Postare tip fb(68)”

  1. De aici se poate înțelege de ce postez eu glume, săptămânal. 🙂

  2. daurel said

    Petru,
    Eu postez glume pe fb cam zilnic. Multe copiate de la tine…

  3. Ups, nu numai că nu postez selfieuri, nici nu-mi fac… 🙄

  4. daurel said

    Potecuța,
    Multă vreme mi s-a părut firesc să-mi pun poza pe facebook, dar nu am pus deoarece nu mă pricep…
    Weekend plăcut!

  5. Suzana said

    Vad ca toata lumea vorbeste de fb. Prefer totusi sa citesc glumele pe blogurile
    voastre.
    Weekend placut, Daurel!

  6. daurel said

    Suzana,
    Prin 2021 mi-am deschis o pagină de fb pe baza numărului de telefon și numelui din buletin. Am avut și mai am multe surprize, deoarece m-au accesat imediat foști colegi de scoală și consăteni. Desigur, i-a anunțat platforma Facebook…
    Deci fb-ul, pentru mine, este cumva o comunicare între persoane care ne-am văzut față în față înainte de inventarea spațiului virtual.
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu