Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Fântâni renumite(4)

Posted by daurel pe 20 mai 2023

File:Fântâna Vioara Spartă - panoramio.jpg

Sursa imaginii:https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Fântâna_Vioara_Spartă_-_panoramio.jpg/
*

Sursa imaginii:http://www.bucharestdailyphoto.ro/2009/09/vioara-din-piata-universitatii.html/
*
Alte surse:
https://ro.wikipedia.org/wiki/Fântâna_Vioara_Spartă/
https://adevarul.ro/stiri-locale/bucuresti/bucuresti-vioara-din-parcul-coltea-a-costat-cat-1384842.html/
*
Particip la Miercurea fără cuvinte, serial inițiat de Carmen în anul 2010 și găzduit de Suzana din septembrie 2021.
*
*

12 răspunsuri to “MfC.Fântâni renumite(4)”

  1. Suzana said

    Spun sincer ca mie conceptul nu mi-a placut. Si oricum nu am inteles de ce nu ar fi putut fi o idee romaneasca pura.
    Acum insa vazand-o in imagine, parca este metafora unei realitati sparte.
    Multumesc pentru detaliile pe care nu le stiam, Daurel!
    Un weekend placut.

  2. daurel said

    Suzana,
    Când scriu ”renumite”, nu înseamnă că sunt întotdeauna fântâni frumoase. Azi e vorba de o cheltuială dubioasă a primăriei.
    Weekend cu bucurii!

  3. Suzana said

    Ma intreb daca exista vreuna ‘nedubioasa’…

  4. Rux Copilarim said

    Oh…. Initial, cand am vazut prima poza, nu am recunoscut locul (e drept ca nu am mai fost acolo de mult timp)… poate si din cauza felului in care a fost renovata cladirea din spate, cu galben…
    Tot in prima poza am crezut ca este vorba despre ceva mai vechi (pentru ca mi s-a parut ca vad ceva rugina :))).
    Oricum imi place… simetria .. cred. In a doua poza cel putin.
    Happy azi 🙂

  5. Mie îmi place cum arată imaginea, mai ales că-s puse alături o fântână și o vioară. Dacă aș vedea-o în realitate, precis că aș avea mai multe de spus.
    O zi de sărbătoare binecuvântată!

  6. CARMEN said

    Frumos,multumesc pentru prezentare 🥰

  7. daurel said

    Suzana,
    Se pare că monumentul este încă în litigiu. S-a constatat, printre alte abateri de la contract, că s-a folosit alamă în loc de bronz.
    Sâmbătă, înainte de a posta imaginile, am făcut un ocol și am privit cu atenție lucrarea. Probabil că intenția a fost să funcționeze și arteziene, dar deocamdată nu sunt montate…
    Săptămână cu bucurii!

  8. daurel said

    Rux,
    Lucrarea se cam pierde in vegetație. E multă delăsare din partea autorităților.
    Toate cele bune!

  9. Interesant cum „povestea” face un lucru să fie frumos sau nu, capodoperă sau kitsch. Dacă era un fel de reproducere a unui instrument la care a cântat cineva celebru, poate chiar pe alte meleaguri, era de vis. Aşa, ştiind cât de bine se spală nişte bani cu astfel de lucrări… mda.
    Zi frumoasă!

  10. daurel said

    Petru,
    Ideea nu e rea. Problema este că au apărut litigii.
    Toate cele bune!

  11. daurel said

    Carmen,
    Mă bucur că apreciezi!

  12. daurel said

    Potecuța,
    Așa este, putea fi ceva frumos și util. Acum, parcă ar vrea cineva ca opera să nu fie observată.
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu