Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Bancuri din Odesa

Posted by daurel pe 25 iulie 2020

In 2012 am publicat Bancuri vechi din Odesa. Azi sper să nimeresc si ceva umor mai nou. Pentru orice eventualitate am adăugat un BONUS cu câteva glume recente


Sursa:https://cristinastanciulescu.ro/experiente/o-calatorie-la-odesa-cu-un-singur-s/
*
Daca un copil evreu din Odessa nu cara dupa el o vioara, inseamna ca ia lecții de pian.
*
– Vinul roșu merge cu carnea, vinul alb – cu peștele.
– Dar vodca și berea?
– Cu necazurile.

*

 – Deci așa, Dodik, profitul îl vom împarți 50/50.

– Dar Semion Markovici, eu chiar vreau 70!

– Ei bine, m-ai convins: 70/70!

*

Procurorul:
– Inculpatul a săvârșit o crima rară prin îndrăzneală, abilitate și bogăția fanteziei…
Inculpatul:
– Ține-ti laudele pentru tine, că eu tot nu recunosc.

*

– Spuneți-mi, cât costă lecțiile de vioară ale fetiței dv.? Probabil că sunt scumpe.

– Da, dar ce profit!

– Păi, de unde profit?

– Am cumpărat deja, la un sfert de preț, apartamentele din stânga noastră.
*

In primii ani de „perestroika” Rabinovici isi depune actele de plecare.
Cei de la pasapoarte il intreabă:
– Iakov Strulovici, ce rost mai are să plecati?… La noi, slava domnului, acuma e democratie,
puteti dormi linistit…
– Multumesc, am dormit destul. Acuma vreau să si mănânc.
*
Discutie la interfon:

– Asculta, Strulik, de ce nu mã lasi sã intru?!…Parca ziceai ca usa ta va fi deschisa pentru mine intotdeauna…
 – Asta daca, cumva, ai ajuns deja inauntru.

*
Rabinovici n-avea dusmani, dar toți prietenii săi il urau de moarte!
*
*

BONUS

1.Până la toamnă, toți copiii vor primi o tabletă. Părinții vor primi și ei tablete: de Algocalmin, Diazepam și Extraveral!


2.Să știți că nu este atât de plictisitor acasă, dar cum ar putea o pungă de orez să aibă 7.476 boabe și o altă pungă 7.498.


3.Principala cauză a răspândirii virusului este mersul la muncă. Încă o dată se demonstrează științific că munca dăunează grav sănătății.


Surse:
https://antoneseiliviu.wordpress.com/2020/07/24/ris-de-vara-3-bancuri-evreiesti-odessite/
http://alfita47.blogspot.com/2012/11/glume-de-la-odesa.html/
*
**
*

10 răspunsuri to “Bancuri din Odesa”

  1. Mulţumesc mult pentru porţia de râs!

  2. Zuzu said

    Mi-au placut glumele! Mi-a placut mult si bonusul.

  3. Chiar sunt noi, cel puțin pentru mine, dar și bune.
    Mulțumesc pentru delectare!

  4. Suzana said

    Nu le stiam. Chiar ai avut noutati, Mai putin cea cu pungile de orez… 🙂 Nu am ajuns pana in stadiul asta, ceea ce este perfect!
    Seara buna, Daurel! Multumesc pentru zambete.

  5. Zina said

    S-a nimerit să le citesc luni dimineață, așa că pot spune că am început bine săptămâna. Mulțumesc! ☺

  6. daurel said

    Potecuţa,
    Mulţumesc si eu!

  7. daurel said

    Zuzu,
    Ma bucur!

  8. daurel said

    Petru,
    Sa-ti fie de bine!

  9. daurel said

    Suzana,
    Toate cele bune!

  10. daurel said

    Zina,
    Weekend plăcut!

Lasă un comentariu