Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Un indemn spre neascultare(?)

Posted by daurel pe 2 ianuarie 2012

Azi am aflat cã blogul filatelic al lui Max Peter a fãcut un an.

Apoi am cãutat ce scriam eu acum un an, acum doi ani:
*

<<Perspective Posted by daurel pe 2 ianuarie 2010:

Am retinut, din nu stiu din ce loc, urmãtoarele judecati:

“Sa fii atent pe cine asculti, deoarece dupã un timp ii vei crede;

ii vei urma pe cei ce-i crezi, iar  dupa un timp vei trãi cu ei;

vei fi ca ei !”.

Nu am alte explicatii; nu stiu dacã se referã la copilãrie, adolescentã, maturitate…; poate cã se referã la cãsãtorie si la politicã…Mai discutãm…>>

*

Am recitit discutiile, la care au participat  Zamfir, Gina, Strongvaleriana …Inca nu s-a conturat o concluzie; eu inclin – nu spun cred- spre varianta ca este  o alegere

God, give us grace to accept with serenity
the things that cannot be changed,
courage to change the things
which should be changed,
and the wisdom to distinguish
the one from the other.

Eu l-am ascultat pe Zamfir in ce priveste ZeList-ul…; acum  ii multumesc.

8 răspunsuri to “Un indemn spre neascultare(?)”

  1. Ulise said

    Toate cele bune!

  2. […] Daurel.Un indemn spre neascultare(?) 45.766430 22.920679 Like this:LikeBe the first to like this post. […]

  3. g1b2i3 said

    Am si eu o expresie care imi vine in minte cateodata, nici macar nu e ceva interesant ca acest exemplu.
    Ma enerveaza….

  4. La multi ani, la multi ani .. 🙂

  5. Ulise said

    “Sa fii atent ce blog citeşti, deoarece dupã un timp ii vei crede; ii vei urma pe cei ce-i crezi, iar dupa un timp vei trãi cu ei; vei lătra ca ei !”.

  6. daurel said

    @Ulise,
    sa se adune…

    @Gabi,
    era si: „spune-mi cu cine te insotesti….”

    @Strongavaleriana,
    multi ani cu impliniri; inclusiv bloggeristice…

    @Ulise,
    asteptam aceasta replica…; inca de acum doi ani…

  7. i.o.flavius said

    La multi ani de ganduri bune!… 🙂

  8. […] Daurel.Un indemn spre neascultare(?) […]

Lasă un comentariu