Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Nu vã relatez…

Posted by daurel pe 1 Ianuarie 2012

…cât de speriati au fost cãţeii din cauza pocnitorilor; nici n-au vrut sa mãnânce…; n-as vrea sa-i descurajez pe viitorii stãpâni de fosti maidanezi.

Cele de mai sus sunt un fel de justificare pentru slaba mea participare in blogosfera.

Am retinut in primele ore ale Noului An:

– urarea de pe blogul Marycix;

-câteva bancuri noi:

In seara de revelion, mai multi prieteni strang bani – 100 de lei, buget de criza – si il trimit pe unul din ei sa faca cumparaturile.

– Baieti, am cumparat mancare de 10 lei si bautura de 90.

– Ba, tu esti prost? Ce sa facem cu atata mancare?

&

Teoria Relativitatii:
– In pat: Este 7 dimineata, inchizi ochii pentru 5 minute si este 8:45.
– La serviciu: Este 1:30, inchizi ochii pentru 5 minute si este 1:31.

&

Un ardelean intra intr-un bar la New York . Barmanul il ia tare, din prima si ii spune ca in acest bar se bea numai pe pariu.
– Domnule, pun pariu cu tine ca nu poti sa bei o sticla de Whisky in 30 de minute.
Ardeleanul isi cere scuze, iese din bar si apare peste 10 minute inapoi, pune banu pe tejghea si accepta provocarea. Barman-ul ii da sticla, ardeleanul o termina in 10 minute. Barmanul, stupefiat.
– Domnule, dar n-am crezut ca asa ceva e posibil. N-am crezut ca sunteti instare de asa ceva. Nimeni nu a mai reusit!
Ardeleanul:
– Nici io n-am crezut, da’ m-am dus la baru de vis-a-vis sa verific

Sursa:http://3iulie.com/category/ardeleni/#axzz1iDKuPsrC

 

4 răspunsuri to “Nu vã relatez…”

  1. Emahategan said

    No ,nici io n-am crezut ca si americanii au luat la cunostinta de rezistenta ardelenilor la bautura tare!!!!

  2. Îl știu de la Dan Puric:

    -Ai lipsit de la serviciu, ce ți s-a întâmplat?
    -Mi-a murit soacra..
    -Aoleu, ce – a avut?
    – ..(după o tăcere semnificativă)- o amărâtă de garsonieră. în Ferentari.

  3. adriana said

    La mulţi ani, in Dragostea Domnului Dumnezeului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos!

  4. daurel said

    @Ema,
    am fost si vom fi !

    @Incertitudini,
    sunt mai cautate matusile…; in special cele numite Tamara.Adriana

    @Adriana,
    Doamne ajuta !

Lasă un răspuns

 
