Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Incepând de azi,…

Posted by daurel pe 2 Ianuarie 2012

…stiu ce telefoane si e-mailuri  am neglijat sã dau de sarbatori.

Unii m-au contactat si mi-au reprosat, altii au gãsit alte canale pentru a afla, totusi, cât sunt de ingrat, necivilizat, egoist, arogant (!)…Degeaba voi scrie justificãri pe blog…

Nimeni nu va fi dispus sã creada cã atunci cand imi cade internetul nu am ton  la telefonul fix; apoi, n-am reusit sa aflu daca si in Bucuresti a montat Bill Gates biblionet, cum a reusit in Turda si in alte orase civilizate…

Despre telefonul mobil zic doar atât: am trecut pe cartela pentru a reduce risipa de… hârtie. Oricum, nu scriu SMS-uri…; deocamdata.

Deja am un plan B: despre cei ignorati de sarbatori voi vorbi numai de bine intre cunoscutii comuni; daca am ocazia sa le vorbesc direct, le voi lauda toate ideile, tinutele, copiii, partenerii, soacrele, nurorile, animalele, masinile, termopanele, expresiile, muzica de pe MP3,  gazoanele, indignarile, glumele…Este o cale  de-a fi perceput mai mult decat acceptabil: pot deveni folositor in  lustruirea imaginii… (auto)imaginate…

Doar, n-am blogarit degeaba atâta… binecuvantatã (de) vreme !

8 răspunsuri to “Incepând de azi,…”

  1. […] IUBIŢI-VĂ!- mult!!! Gerard ter Borch (decembrie 1617 – 8 decembrie 1681), pictor olandez Incepând de azi,… Life in Picture-Viața în imagini(22)-Crăciunița. Aiurea LA MULȚI ANI ! Un An Nou fericit ! […]

  2. Ulise said

    Cum este planul C? Pentru cazul în care planul B nu-ţi reuşeşte!

  3. La mulți ani!
    Îmi cer scuze- fără să vă cer permisiunea, am ”furat „ de pe blogul dumneavoastră o fotografie. Știam că o aveți, așa că în grabă fiind, nu v-am spus.
    Mulțumesc mult!

  4. Ciupanezul said

    La multi ani si multa sanatate sa ai. Fie ca Anul 2012 sa aduca numai fericire, bucurii si bunastare in familie.

  5. La multi ani,cu multe bucurii impartasite!:)

  6. Dispecer said

    Trecând pe la tine, am observat că dintr-o eroare nu mai sunt în lista ta de prieteni…Trebuie să mă îngrijorez?

  7. Sa ai un an bun. Nici eu nu sunt cel care sa abuzeze de telefonul mobil.

  8. daurel said

    @Zamfir,
    daca nu reuseste planul B, va trebui sa admit ca am pierdut; pierderi colaterale…

    @Incertitudini,
    imaginea era de la Paul, tatal doamnei Carmen din Germania…

    @Ciupanezul:
    Bine ati venit !

    @Lucia Alexandru: surpriza !
    La multi ani !
    PS.nu-mi propun sa intru pe facebook; raman pe bloguri…

    @Dispecer,
    scuze !

    @Costin Comba:
    Multi ani cu bucurii !

Lasă un răspuns

 
