Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

I se atribuie lui Einstein…

Posted by daurel pe 23 august 2011

…urmãtoarea cugetare: când se desluseste câte ceva din modul de functionare a lumii, a comunitatilor umane, Bunul Dumnezeu intârzie „omologarea ” descoperirii;  aceasta perioada  poate dura si dincolo de viata cercetatorilor implicati…Daca am inteles corect, Einstein sugereaza cã Domnul ne pune, inca odata, oglinda in fata pentru a ne demonstra lipsa noastra de incredere, nerecunostinta…Este vesnica poveste: ii consideram pe toti semenii nostri mânati de egoism… Chiar daca-i vorba despre o reteta pentru sãnãtatea psihicului

Am comentat mai vast despre un roman al lui George Calinescu povestit de  Zina. Cândva am postat despre istoria acestei carti.

PS. Dupa cum se vede nu-mi mai alãtur (re)numele de Patriciu, ci de Einstein…Este o noua abordare

9 răspunsuri to “I se atribuie lui Einstein…”

  1. Zina said

    O cimilitura care cuprinde, e drept si un link ce imi face placere, dar nu asta e formula articolelor care atrag cititorii… Nu am inteles de ce ai luat hotararea sa te orientezi spre genul asta de scriere.

  2. Zamfir POP said

    Pentru Zina: Credeam că fiecare poate scrie ce vrea, cum vrea şi când vrea. Credeam că noi, cititorii, avem dreptul de vot, doar, prin revenirea ori ba la blog.
    Să mai spui că nu sunt un om care crede!

  3. […] Negura, abbibal , Costin Comba, IULISA  ,  Aurora Georgescu ,  Gabi Cimpoca,Coolnewz, Daurel, Vania, […]

  4. Le învârtiți frumos!
    Mulțumesc!

  5. […] colorate, haicăsepoate, vizualw, rokssana, schtiel, mirela pete, teonegură, luna pătrată, daurel, erunway, normalitatea anormală Share this:TwitterFacebookLinkedInLike this:LikeBe the first to […]

  6. Daurel said

    @Zina
    Nu pot explica simplu; din cauza asta mi l-am asociat pe Einstein.

    @Incertitudini
    Si de data asta aveti dreptate !

  7. […] Carmen,  Androxa, Napocel, Teo Negura, abbibal , Costin Comba,  Rokssana,  Gabi Cimpoca, Daurel, Vania, Zina, Alex Mazilu, Cristi, Mirela Pete,vis-si-realitate-2.blogspot.com Like this:LikeOne […]

  8. Zina said

    Pentru Zamfir Pop
    Va cer scuze ! Nu am vrut sa supar pe nimeni si nici sa impun ceva. Am spus doar o parere. Ai dreptate, daca nu iti place un blog nu il vizitezi, dar daca intai iti place si pe urma se fac schimbari pe care vrei sa le intelegi, nu ai voie sa intrebi ?

  9. […] Xaba , Carmen,  Androxa, Napocel, Tudor Enea, Teo Negura, abbibal,  Rokssana,  Gabi Cimpoca,  Daurel,  […]

Lasă un comentariu