Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marile inventii…

Posted by daurel pe 21 August 2011

…le-au facut oamenii comozi; nu zic lenesi…

Insusi Edison a fost considerat irecuperabil atat in pruncie;  si mai tarziu, de catre sârbul  Tesla, pe care unii-l considera cu rãdacini românesti…

Sora-mea isi aminteste despre cum inventam pretexte pentru a nu munci in gospodarie; daca eram trimis in gradina sã aduc pãtrunjel, spuneam ca nu-l deosebesc de mãrar…Acum stiu cã aveam dreptate: poate fi confundat cu o alta planta; mereu m-au deranjat amãnuntele…

Inventatorii se apleaca asupra amãnuntelor; sunt din ce in ce mai convins:  doua dintre cele mai folositoare inventii sunt pantofii cu elastic si lingura pentru pantofi cu coada lunga.

Odata aceste stabilite, consider cã as (mai) putea incerca ceva inventii. Sau simula cã am astfel de preocupari

Azi, pe drumul de intoarcere de la piata, mi-a venit o idee bloggeristica: sã postez numai linkuri spre blogurile unde am comentat;  mai precis spre unele…; mã refer la acele bloguri unde proprietarii ingãduie, incurajeaza, comentarii consistente. Oricum, de obicei nu comentez la tema…

Asadar, acest articol ar fi printre ultimele cu multe vorbe…

Restul vorbelor sunt in comentariul de pe un blog foarte vizibil; daca  mai comentez  pe undeva, updatez colea mai jos…E simplu !

8 răspunsuri to “Marile inventii…”

  1. […] https://daurel.wordpress.com/2011/08/21/marile-inventii/ […]

  2. […] https://daurel.wordpress.com/2011/08/21/marile-inventii/ […]

  3. […] https://daurel.wordpress.com/2011/08/21/marile-inventii/ […]

  4. Adică de astăzi veți posta doar poze?
    p.s. Așteptați să vină miercurea tăcută!

  5. Mirela said

    Dacă era greu de deosebit pătrunjelul de mărar…aşteptăm marile invenţii! 😉
    Asta pentru că eu niciodată nu deosebeam painea semi de cea neagră, ca să nu mă trimită la coadă… O seară frumoasă!

  6. Zina said

    N-am prea inteles ce ai de gand sa faci, dar… da-i drumul si vedem noi !

  7. […] ori să îşi reamintească pe: Cipri Palamariu, Coolnewz, Dan N., Dana Pătrănoiu, Daniel Rus, Daurel, Diacritica, Dragoş Butuzea, Eumiealmeu, Fosile si pietre, Gabriela Neagu şi pe toţi ceilalţi […]

  8. Daurel said

    @Incertitudini
    Poze ? Nu cred; mai la toamna…Deocamdata lucrez cu materialele colaboratorilor.

    @Mirela
    Sunt bucuros ca m-am facut inteles. Se pare ca am glume cam…ardelenesti.

    @Zina
    Sper sa ma clarific in timp…

Lasă un răspuns

 
