Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Voi incepe si postarea de azi…

Posted by daurel pe 23 August 2011

…cu cateva variante ale unei cimilituri, cum bine s-a exprimat cineva intr-un comentariu la postarea anterioara.

1. Cine nu-si cunoaste istoria este condamnat s-o repete

2. Cine nu-si cunoaste istoria risca s-o repete

Mai pun de la mine una:

3. Cei care nu-si inteleg trecutul sunt condamnati sã-l repete

Var. 1 nu-mi spune nimic.

Var 2 ar putea fi tentanta pentru multi dintre cei care au trait sub comunisti; n-ar risca mare lucru daca s-ar trezi mai tineri cu 21-22 de ani…Desi am trait aproape 40 de ani in acel regim, n-am nici un chef sa traiesc previzibil…

In varianta 3 mã gãsesc eu de câtiva ani;  in tinerete n-am inteles din ce cauze pãrintii nu rãzbeau sã stârpeasca toate buruienile din bãtãtura si din imensa gradina, nu-si modernizau casa, n-au pus pompa in fântana cu cumpãna putreda…

Acum, dupa zeci de ani de cand parintii nu mai sunt, iar eu n-am reusit decat sã pun o amãrâtã de pompã in putul unei gospodarii de sapte ori mai mica, inteleg ca voi avea de luptat tot restul vietii cu buruienile de pe lânga garduri…Si cu reparatiile din gospodarie…

In ce priveste iarba, am cercetat: creste 10cm pe saptamana, deci o cosesc de doua ori pe luna in cele 4-5 luni de vegetatie.

Am zis la plural in varianta 3, deoarece am inteles cã au aceleasi probleme si fratii mei; si sora-mea…

S-ar putea sa fie si alta varianta: unii sunt condamnati sã inteleaga; sau binecuvantati …

Am promis recent ca voi recomanda blogurile unde comentez in ziua respectiva; azi introduc un amendament: sunt bloguri care aduc informatii valabile din diferite domenii; solului nu i se taie capul, deci nu e de comentat;  recomand un blog bun unde n-am ce comenta: http://istoriiregasite.wordpress.com/2011/08/23/carol-i-vazut-de-i-g-duca/#respond

PS. Simt nevoia sa completez:  daca suntem interesati de genealogia familiei si apreciem bunele intentii ale acesteia,  sunt sanse sa ne intereseze istoria poporului cãruia-i apartinem; cu impliniri si esecuri…Pare banal…Incercati sa gasiti ce faceau strabunii familiei pe vremea lui Garibaldi

7 Răspunsuri to “Voi incepe si postarea de azi…”

  1. Orice varianta alegem, istoria se repeta.

  2. […] Daurel.Voi incepe si postarea de azi… […]

  3. Sper să nu stric decorul..

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/08/35-de-grade-la-umbra.html

  4. Roxandrei said

    Iti multumim prentru recomandare.

  5. Era cât pe aci să vă felicit că doar de două ori cosiți- credeam că asta ar însemna toată vara.
    Soțul meu este disperat, nu doar pentru că toată vara a cosit, dar îi roagă pe săteni cu fânul dus la poartă..îl refuză discret.

  6. Zina said

    Daurel, PS-ul mi-a placut tot atat de mult cat restul articolului !

  7. Daurel said

    @Supravietuitor
    Se repeta, insa n-ar trebui sa fie toti pedepsiti…

    @Incertitudini
    Am vazut, este emotionant…Oamenii strazii sunt liberi, deci curajosi

    @Roxandrei
    Bine ati venit.

    @Incertitudini
    Coasitul modern nu-i prea greu; tocatura rezultata o accepta vecinii care au pasari.
    Mai greu mi-e sa ma aplec sa smul buruienile din locurile dificile…

    @Zina
    Multumesc.
    Am zis Garibaldi, ca o provocare pentru cei care viziteaza Italia; pentru Croatia n-am nici un reper…

Lasă un răspuns

 
