Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Postare tip fb(85)

Posted by daurel pe 6 ianuarie 2024

Sursa:https://antoneseiliviu.wordpress.com/2024/01/06/bancul-zilei-poza-zilei-484/
*
*

10 răspunsuri to “Postare tip fb(85)”

  1. Auch! 😂
    Eu acum beau o cafea. Încerc?

  2. Dănuța said

    ha ha ha.
    Stiam acest banc, dar este amuzant, și nu m-am putut abține să nu râd!

  3. Suzana said

    Eu nu stiam bancul si m-am amuzat copios. 😀
    Se suprapune perfect peste cateva idei despre aceasta ‘meserie!’
    Multumesc, Daurel! zile pline de zambet! 🙂

  4. Anonim said

    Ha Ha Ha! Îl știam. Funny!

  5. daurel said

    Potecuța,
    Numai pe bază de recomandare de specialitate…

  6. Diana said

    Bun, bancul! 😂

    Fara psihiatri… 🙂
    Doi purici, in Ajun de Craciun.
    – Ce vrei sa-ti aduca Mos Craciun? intreaba unul dintre ei.
    – Un caine numai al meu.

  7. Știe psihiatrul ce e mai bun, după atâta experiență acumulată. 🙂

  8. daurel said

    Dănuța,
    Bancurile bune au viață lungă.

  9. daurel said

    Diana,
    Mulțumesc pentru vizită și banc!

  10. daurel said

    Petru,
    E bine să ai cu cine să te sfătuiești…

Lasă un comentariu