Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Citate favorite.O repostare

Posted by daurel pe 7 august 2023

Azi am căutat prima postare a mea în ”Jocul de luni”. S-a întâmplat în 2017 (https://daurel.wordpress.com/2017/01/16/citate-favorite-1/), când tabelul era pe blogul Zinei.

_________________________________________________________________________________________

„Caracterul  unei școli bune e ca elevul să invețe în ea mai mult decât i se predă, mai mult decât știe însusi profesorul.”
(Mihai Eminescu)
*
Cărțile sunt de folos pentru a-i arăta unui om că gândurile sale originale nu sunt , de fapt, foarte noi.”
(Abraham Lincoln)

*
Cărțile sunt făcute pentru oamenii care isi doresc sa trăiască altundeva.
(Mark Twain)
*
Particip la serialul Citate favorite găzduit de  Suzana.
*
*

10 răspunsuri to “Citate favorite.O repostare”

  1. Diana said

    Muuult adevar in spusele lui Lincoln! 🙂 Si muuulti se mai cred originali – mai ales intre contemporani. 🙂

    Toate cele bune!

  2. Suzana said

    Pot spune ca am avut profesori si in generala si in liceu, care au generat exact ceea ce spune Eminescu.
    Au stiu sa ne faca sa ne placa subiecte complicate si tare bine ca a fost asa!
    Multumesc pentru colectie, Daurel!
    Doar bucurii!

  3. Am si eu un citat (câteodată) favorit: „Nu trebuie să crezi tot ce citești pe Internet.” (Benjamin Franklin).

  4. CARMEN said

    imi place mult ceea ce a spus Eminescu ♥ Nu cunoasteam citatul.
    Numai bine, Aurel!

  5. daurel said

    Diana,
    Nimic nu-i nou sub soare…
    Toate cele bune!

  6. daurel said

    Suzana,
    Acum, că veni vorba, recunosc că am avut și eu asemenea profesori, dar erau 2-3 pe ciclu școlar. Cei mai mulți erau indiferenți.
    Toate cele bune!

  7. Zina said

    Facem parte dintr-o lume apusă. Acum, nici profesorii, nici cărțile nu mai au vreo valoare în ochii tinerilor. Desigur, există și excepții, dar ele întăresc regula.
    Sănătate și numai bine, Daurel!

  8. daurel said

    Arca Lui Goe,
    nea Benjamin a fost un vizionar!

  9. daurel said

    Carmen,
    Weekend plăcut!

  10. daurel said

    Zina,
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu