Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Elementar?

Posted by daurel pe 14 iunie 2023

♦ particip la „Miercurea fara cuvinte” – tabel de înscriere la Carmen.♦

Ar putea fi un element grafic cu text

Sursa:Septimiu Chelcea, Facebook, 18.05.2023
*
*

12 răspunsuri to “MfC.Elementar?”

  1. Suzana said

    Mereu ma surprinzi cu astfel de imagini!
    Un pic de geometrie suna perfect! Mi-e un picut dor de scoala! 🙂
    Happy WW!

  2. CARMEN said

    da, ii dau dreptate Suzanei, mereu ne surprizi cu asemenea imagini!
    Si mie mi-e dor de scoala ☺
    Happy WW, Aurel!

  3. Rux Copilarim said

    Oare pot spune ca este o imagine metaforica? 🙂
    Si.. intr-adevar surprinzatoare si… cuprinzatoare. 🙂 unde cel de-al patrulea, invizibil, capata contur.
    Happy ww 🙂

  4. daurel said

    Suzana,
    Uneori mă gîndesc că la școală era mai ineresant ceea ce era scris/spus în paranteze.
    Happy joi!

  5. daurel said

    Carmen,
    Noi, cei din România, în ultimele trei săptămâni, am tot discutat despre școală deoarece dascălii au fost în grevă. Corect ar fi să spun: o parte din personalul din învățământ…
    Toate cele bune!

  6. daurel said

    Rux,
    Eu văd patru triunghiuri mici și un triunghi mare. Da, este o metaforă, o translatare.
    Happy joi!

  7. Interpretările aparțin fiecăruia, după cum privește și ce vrea să vadă.

  8. Dănuța said

    Interesant!
    Happy joi!

  9. Aş zice 5, unul fiind cu capul în jos. Foarte faină imaginea.

  10. daurel said

    Petru,
    Ai dreptate:suntem pregătiți să observăm numai anumite detalii.
    Toate cele bune!

  11. daurel said

    Dănuța,
    Duminică plăcută!

  12. daurel said

    Potecuță,
    Așa consider și eu, dar nu pot demonstra.

Lasă un comentariu