Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC. Varză la butoi

Posted by daurel pe 11 noiembrie 2022


butoi cu varza murata

Sursa:https://stirileprotv.ro/divers/cand-se-pune-varza-la-murat-trucuri-pentru-cum-sa-obtii-cea-mai-buna-varza-murata.html/
*
Particip la Miercurea fără cuvinte, serial inițiat de Carmen în anul 2010 și găzduit de Suzana din septembrie 2021.
*
*

6 răspunsuri to “MfC. Varză la butoi”

  1. Suzana said

    Noi nu avem unde pune varza, dar as putea incerca intr-un vas mai mic. 🙂
    Nu prea le am cu aceste subiecte. Anul acesta am ‘imprumutat’ o reteta de la cineva pentru castraveti.
    A fost un fiasco, asa ca dupa vreo trei zile in care am vazut ca se intampla ceva rau cu ei, i-am scos, spalat si am reluat cu apa rece cu sare.
    Am constatat ca e un mod destul de bun pentru morcovi, de exemplu. Acum castravetii par sa fie ok.
    O sa studiez linkul tau. Daca zici ca pare bun.
    Spor la tot Daurel. Un final de saptamana pe placul tau!

  2. Mi-e dor de varza murată în butoi, dar nu am pus demult, fiind singur. Cred că în iarna asta o să cumpăr câte o căpățână murată din piață, măcar de poftă.

  3. daurel said

    Suzana,
    După ce renunțasem de vreo cinci ani să pun varză, în această toamnă plănuiam reluarea tradiției.Chiar în această săptămână am cumpărat un butoiaș de 40 L, după o serioasă analiză si discuții aplicate atât în familie cât și cu un vecin de la care m-am aprovizionat de câteva ori cu varză pentru sarmalele de Crăciun. Surpriză! Ieri vecinul amintit mi-a spus că a pus varza și a ținut cont și de consumul familiei mele, deci a pus 10 verze in plus…

  4. daurel said

    Petru,
    Am perioade când pun, dar rareori mi-a reușit…
    O duminică reușită!

  5. Dănuța said

    Fac în fiecare an într-un butoi mai mic varză murată. Zeama de varză este foarte benefică organismului!

  6. daurel said

    Dănuța,
    După cum am spus mai sus, in acest an mă asigură cu varză și zeamă un vecin.
    Duminică tihnită!

Lasă un comentariu