Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Cireșe

Posted by daurel pe 9 iunie 2022



Cea mai simpla metoda prin care sa scoti samburii de cirese


*



Sursa:https://foodstory.ro/nutritie/ciresele-amare-super-fructele-verii-ce-proprietati-incredibile-au-asupra-organismului/
*
Particip la Miercurea fără cuvinte, serial inițiat de Carmen în anul 2010 și găzduit de Suzana din septembrie 2021.
*
*

14 răspunsuri to “MfC.Cireșe”

  1. Mmm, apetisant! 🙂

  2. Încă n-am avut ocazia să le gust, dar sper că joia viitoare să le simt dulceața! Mulțumesc pentru îmbierea virtuală!

  3. Suzana said

    Acum trei ani am aflat si eu noutatea ca sunt si cirese mari dar amare. Am facut si putin gem din ele.
    Credeam ca sunt doar soiul acela mititel.
    Multumesc pentru reamintire, sa intreb despre ele…
    Happy Joi si spor la tot, Daurel!

  4. MNiko said

    Ce apetisant arata! N-am mai mancat de ani de zile dulceata de cirese.

  5. Diana said

    Mi-ai facut pofta de dulceata de cirese! 😀 Am doar de visine! Imi voi imagina ca-s cirese in „siropul” din borcanul pe care-l am.
    Zile senine iti doresc!

  6. daurel said

    Potecuța,
    Mulțumesc!

  7. daurel said

    Petru,
    Pe la noi, prin Ilfov, anumite soiuri de cireșe sunt pe trecute.
    Toate cele bune!

  8. daurel said

    Suzana,
    Voi căuta cireșe amare mari. Mulțumesc pentru informație.

  9. daurel said

    MNiko,
    Acum e momentul!

  10. daurel said

    Diana,
    Am citit că în această perioadă se recomandă o cură cu cireșe amare contra durerilor articulare.
    Sănătate!

  11. MNiko said

    Asa-i acum e momentul pentru dulceata, dar sincer nu as cumoara cirese doar sa fac dulceata. Voi astepta sa creasca ciresii mei. Momentan sunt mici, au facut cateva fructe, le numeri pe degete.

  12. daurel said

    MNiko,
    La anul, dacă nu vor fi geruri târzii, vor fi mult mai multe.
    Weekend rodnic!

  13. rofstef said

    De data asta nu am mâncat atât de multe citește ca anul trecut. Pe câțiva cireși i-am ratat.
    Te Salut, Daurel ! 😇

  14. daurel said

    Stef,
    Fiind la jumătatea sezonului de cireșe, mai ai șanse de recuperare.
    Succes!

Lasă un comentariu