Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Centrul țării

Posted by daurel pe 3 iunie 2022

Ieri am aflat…
(Eventual, dați clic pe imagine)

Sursa:https://spynews.ro/actualitate/stiri-interne/locul-unde-gasesti-centrul-romaniei-ai-stiut-unde-este-a-fost-mutat-cu-30-km-de-cativa-ani-foto-280274.html/
*
Particip la Miercurea fără cuvinte, serial inițiat de Carmen în anul 2010 și găzduit de Suzana din septembrie 2021.
*
*

12 răspunsuri to “MfC.Centrul țării”

  1. Suzana said

    Trebuie sa mai cercetez. Cartografie inca nu am invatat, dar ar fi interesant.
    Iar pe site-ul descoperit de tine nu tin minte sa fi intrat vreodata. E cam ciudat! 😀
    Un weekend cu spor si liniste, Daurel!

  2. Trebuie să fie o mândrie să poți spune că ai fost în centrul țării, chiar dacă locuiești la margine. Bine că știu acum unde e!

  3. Cristi said

    super! o zi faina! 🙂

  4. MNiko said

    Interesant. Imi aduce aminte de calatoriile cu tata pe Valea Prahovei, cand ne anunta mereu sa vedem cand trecem de Paralela 45.

  5. daurel said

    Suzana,
    E o istorie amuzantă începută în 1858. Se pare că locul marca jumătatea lungimii unei șosele construită de austrieci…

  6. Diana said

    Eu acum am aflat! 🙂
    Multumesc!
    Zile senine!

  7. daurel said

    Diana,
    Toate cele bune!

  8. daurel said

    MNiko,
    Și eu am încercat, pentru fiicele mele, să fac legătura dintre cunoștințele din manuale cu practica; uneori am reusit…

  9. daurel said

    Cristi,
    Toate cele bune!

  10. daurel said

    Petru,
    E bine să avem repere…
    Zile senine!

  11. Zina said

    Deci este în orașul Făgăraș, nu în satul Dealu Frumos. În fond, ce contează?…

    Zi frumoasă!

  12. daurel said

    Zina,
    E doar o dezinformare in plus…
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu