Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.5 mai în istorie

Posted by daurel pe 5 mai 2022

5 mai 1921 – Creatoarea de modă Coco Chanel prezintă marca de parfum Chanel No. 5.

A new book explains the mysterious origins of Chanel No. 5, which helped make Coco Chanel a household name.

Sursa imaginii:https://nypost.com/2021/06/19/how-chanel-no-5-was-inspired-by-the-odor-of-the-arctic-circle/#
Alte surse:
https://ro.wikipedia.org/wiki/Chanel_No._5/
https://ro.wikipedia.org/wiki/Coco_Chanel/
*
Particip la Miercurea fără cuvinte, serial inițiat de Carmen în anul 2010 și găzduit de Suzana din septembrie 2021.
*
*

10 răspunsuri to “MfC.5 mai în istorie”

  1. E un parfum scump, dar mi-ar plăcea să-l… experimentez! 🙂
    Salutări efervescente!

  2. Diana said

    O viata extrem de lunga a avut acest parfum! Am inteles de la cunoscatori ca nici No 5 nu mai e ce-a fost.
    Happy WW! 🙂

  3. Ştiu că a fost tare iubit parfumul ăsta.

  4. Suzana said

    Sa nu ma spui! Este un parfum cu adevarat celebru, dar cand l-am mirosit la cineva nu am rezonat.
    Mie imi plac mai florale si mai usoare.
    Insa creatoarea a fost o persoana speciala a carei personalitate chiar imi place!
    Multumesc mult, Daurel!
    Happy Azi!

  5. daurel said

    Petru,
    am căutat azi prețul: cca 700 lei/100 ml. Mai aștept…
    Toate cele bune!

  6. daurel said

    Diana,
    E posibil orice. În industrie sunt secrete bine păzite.

  7. daurel said

    Potecuța,
    In Ro, înainte de 1989, nu se găsea. Știu doar că era produs de speculă.
    Weekend plăcut!

  8. rofstef said

    Nu mă pricep la așa ceva.
    În general nu mă prea parfumeaz, dar mai scap din când în când și pe la sticluța cu mir.
    Weekend plăcut !

  9. daurel said

    Suzana,
    Axact asta era ideea: personalitatea creatoarei Coco Chanel.
    Mulțumesc!

  10. daurel said

    Ștef,
    Din păcate, nici eu nu mă pricep la parfumuri. Intenționam să amintesc despre flerul în industria modei dovedit de Coco Chanel.
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu