Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Citate favorite(123)

Posted by daurel pe 2 mai 2022

Motto

"Ce ar fi viața dacă nu am avea curajul să riscăm ceva?" Vincent van Gogh

***
Nu sunt deștept, dar când privesc în jur prind curaj.
(Ion Creanga)
*
Trebuie să fii curajos pentru tine însuţi, să-ţi stăpâneşti temeinic curajul şi să te asiguri împotriva atacurilor soartei.
 (Michel de Montaigne)
*
Curajul este, şi el, o singurătate.
 (Vladimir Ghika)
*
Curajul înseamnă să înfrunţi opinia majorităţii în numele adevărului.
 (Vaclav Havel
*
Curajul nu este, pur şi simplu, una din virtuţi, ci forma pe care o ia fiecare virtute când e pusă la încercare.
(definiţie celebră de C.S. Lewis)
*
Norocul nu ajută pe cel fără curaj.
(Sofocle)
*
Curajul ireproşabil înseamnă să faci fără martori ce ar fi cineva capabil să facă dacă ar privi toată lumea.
(La Rochefoucauld)
*
Mi-ar plăcea să am curajul să nu las bacsis.
(Paul Lynde)
***
Particip la serialul Citate favorite găzduit de  Suzana.
*
*

10 răspunsuri to “Citate favorite(123)”

  1. Suzana said

    O colectie de idei deosebite! Sunt convinsa ca daca ar exista mai mult curaj in noi, am putea sa indreptam multe lucruri.
    Culmea este ca in multe cazuri a fi curajos nici macar nu inseamna prea mult. Poate pe termen scurt, o scuturare a confortului!
    Pana la urma cred ca a ne infrunta noi pe noi este dovada de curaj clar. Si cred ca merita confruntarea!
    Multumesc, Daurel pentru acest subiect.
    O saptamana in care sa faci multe lucruri plin de curaj!

  2. Poți să fii curajos o singură dată și să ajungi erou. Sau să ai curaj în fiecare zi și să ți se reproșeze că ești tupeist. Așadar, curajul fără minte poate să-ți facă mai mult rău.

  3. Foarte bine alese! Şi… pline de curaj 🙂

  4. Diana said

    C.S.Lewis mi-a retinut atentia in mod deosebit. 🙂
    „Curajul este ce faci atunci cand iti este frica” (nu mai stiu pe unde am citit-o).

    Multumesc pentru citate!
    Toate cele bune!

  5. Zina said

    Se vorbește mult despre curaj, păcat că îl întâlnim atât de rar…

    Sănătate și numai bine!

  6. daurel said

    Suzana,
    Nu m-am gândit până acum, dar e clar: curajul și confortul se exclud.

  7. daurel said

    Petru,
    De acord!

  8. daurel said

    Potecuța,
    M-am străduit.
    Mulțumesc!

  9. daurel said

    Diana,
    Din păcate, pe C.S.Lewis l-am descoperit târziu – în urmă cu vreo 10 ani.
    Mulțumesc pentru completare!

  10. daurel said

    Zina,
    Eu aș zice că traiul în RO presupune curaj.
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu