Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Despre rugăciune

Posted by daurel pe 4 mai 2016

Initial, am copiat de pe situri creştine mai multe cugetări despre rugăciune pentru a alcătui un articol.
Când am găsit citatul de mai jos, din Søren Kierkegaard, am intrerupt cautarile si am mutat celelalte cugetări pe pagina Aforisme (plasată pe bara de sus a prezentei pagini )

Rugăciunea nu-L schimbă pe Dumnezeu, dar îl schimbă pe cel care se roagă. (https://ro.wikiquote.org/wiki/Rugăciune)
&
P.S. Am aflat ca filozoful danez Søren Kierkegaard, i-a influentat pe unii scriitori români interbelici ( Mircea EliadeEmil CioranNicolae SteinhardtJeni ActerianMax Blecher etc.)

 

5 răspunsuri to “Despre rugăciune”

  1. Diana said

    Dar, oare, îl înduplecă? 🙂

  2. daurel said

    @Diana,
    se pare ca e nevoie de intermediari: ingeri, sfinti…

  3. Suzana Miu said

    As adauga ca ar trebui sa o faca cu maxima sinceritate…

    Si eu iti multumesc: nu am ajuns pana acum la Wikicitat! 🙂
    O saptamana frumoasa!

  4. Zina said

    Adică… Kierkegaard a fost Dumnezeul lui Eliade, Cioran ș.c.l.?… Interesantă abordare!

  5. daurel said

    @Suzana Miu,
    daca nu e sinceritate…

    @Zina,
    si eu am fost initial surprins. Apoi, mi-am dat seama că cei mentionati erau cunoscăori si admiratori ai Vestului.

Lasă un comentariu