Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Despre lamentare

Posted by daurel pe 10 Mai 2016

Pentru postarea de mâine la Miercurea fără cuvinte, având tema Împreuna, am căutat pe internet  „a se plânge”, „lamentare”, „tânguire”. Redau mai jos câteva din  rezultatele  „documentãrii”:

Itic si Strul se intilnesc la azilul de bătrîni.
– Mă, Itic, ce cauti tu aici? Eu auzisem că i-ai lăsat asa de multi bani lu` fii-tu ca te-a bagat la azilul ala de lux, ce cauti aici, la azilul asta de stat?
– Mă, Strul, eu am cerut sa fiu mutat aici.
– Dar de ce? Nu era mai bine acolo?
– Nu, ma, nu ma simteam bine de loc.
– Dar ce s-a intimplat? Doctorii nu te tratau bine?
– Ah, nu ma puteam plange.
– Atunci, asistentele nu erau suficient de atente?
– Nu mă puteam plange.
– Femeile de serviciu, portarii, se purtau urit cu batranii?
– Nu, nu mă puteam plange.
– Camera ta nu era suficient de mare, de curata, nu te lasau pe afara?
– Nu mă puteam plange.
– Pai, dacă-ti era atit de bine acolo, de ce ai venit aici?
– Aici mă pot plânge.

*

Cultura: lamentarea omului în faţa propriului său destin.(Camus?)
*
Cultura e cea mai decentă formă de scepticism.(A.Plesu)
*
*

 

Lasă un răspuns

 
