Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mulţumirea faţă de viaţă

Posted by daurel pe 20 Martie 2015

Am postat recent câteva constatări banale despre importanta vestilor bune.
Azi, 20 martie, dupa depăsirea perioadei unei nesesizabile eclipse, pe siturile de stiri s-au stârnit  discutii despre procentul de contemporani fericiti.
Printre tot felul de procente, am descoperit si o veste bunã:
Mulţumirea faţă de viaţă tinde să descrească pe măsura înaintării în vârstă. Excepţie de la această tendinţă face grupa de vârstă 65-74 de ani, care reprezintă persoanele recent pensionate.”
Sursa:aici, respectiv  Evenimentul zilei;  am si acest ziar in blogroll la litera z.
*
Comentariul meu:  deja mă interesez in ce ţară sunt cei mai mulţi pensionari mulţumiţi.
Apreciez ca (mai) am timp si determinare să organizez o emigrare…
&
Recomand:
MULŢUMESC EDITURII ADENIUM !
Fără impozite ori taxe

7 Răspunsuri to “Mulţumirea faţă de viaţă”

  1. Diana said

    🙂 Cica cei mai multi pensionari multumiti (si longevivi) sunt in… Orientul Mijlociu (acum cativa ani am citit pe undeva ceva de genu’ acesta). O mai fi valabil si azi?! Probabil ca nu…

  2. Mulţumesc mult pentru promovare! Editura ADENIUM din Iaşi chiar merită să fie cunoscută fiindcă este alcătuită din oameni frumoşi moral şi de un profesionalism de necontestat şi deşi este o editură tânără (2-3 ani!) nu face rabat de la calitate, deviza lor fiind „Un exerciţiu pentru excelenţ㔺i lucrând numai în echipă, aşa cum rar am mai văzut .

  3. CARMEN said

    am împlinit 51 de ani, si conform legilor romanesti (am dubla cetatenie romana si germana) as avea dreptul la pensionare de la 55 (am lucrat neîntrerulpt 16 ani). Din 2000 locuiesc în Germania si aici conform legii, vârsta de pensionare este 67 (pâna acum am lucrat 14 ani si mai tebuie sa lucrez 15)… Voi avea in total 45 de ani munciti si o pensie de aproximatiy 1000 de euro! Ceea ce pentru nivelu de trai din Germania înseaman „saracie” (chiria unui apartament confort 2 costa 400 euro, taxele de întretinere inca 300 si mai este nevoie de asigurari medicale si sociale) mult pentru mancare nu ramâne. La fel ca si în România, pensionarii care traiesc în cuplu sunt mai fericiti, vaduvii nu au mari sanse sa se bucure de viata. Cel mai trist este sa fi batrân si singur. Cei care nu au copii sunt practic ai niumanui…

  4. daurel said

    @ Diana,
    Orientul Mijlociu e cam …neasezat.

  5. daurel said

    @StropiDeSuflet,
    Editura e ok; eu vreau sa atrag atentia asupra cartii “Anotimpurile” si asupra distinctiei pe numele autoarei Aurora Georgescu.

    @Carmen,
    Peste cateva luni voi incasa prima pensie… Sper să am tăria să postez detalii in această spetă….
    PS. Mă bucur că ai tinut cont de interesul meu constant privind nivelul de trai si cifrele aferente.

  6. CELLA said

    mă ia cu frig!

  7. daurel said

    Am auzit ca a fi multumit este o atitudine; se invata…

Lasă un răspuns

 
