Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc.Hipster≠emo

Posted by daurel pe 18 septembrie 2013

Mfc=ww

hipsterii__cine_sunt___i_ce_vor_523bea6

&

ALTE POZE CU FETE SI BAIETI HIPSTER

haine hipster fete baieti
ochelari de soare freze hipster
Sursa si explicatii: Hipsteri

6 răspunsuri to “Mfc.Hipster≠emo”

  1. Să ai o noapte liniștită și faină.

  2. CARMEN said

    cool! chiar SUPER COOL! ;))

  3. Diana said

    Emo stiu ce-i, dar pentru hipster am cautat pe net! 🙂 Mi-am dat seama ca sunt oameni veseli, pentru ca (mai si) zambesc in foto dar altfel nu stiam ca aceasta subcultura exista, in primul rand! si „apartine” tinerilor care sunt – sau se cred – agnostici, atei sau alte alea 😉
    Stii care e animalul preferat al tinerilor emo? Lama. Ups!

  4. elly weiss said

    Stiam termenul dar mai stiu si ca ultimele demonstratii (despre care nu fac aprecieri ca nu-s in masura) l-au adus in atentie. Despre „hipster” vorbesc.
    Problema e ca eu insami sunt oleaca ceea ce se cheama hipster…am fost de cand ma stiu. Scriam candva intr-in articol ca daca ar fi posibil, pe undeva, prin anii ’60 mi-ar placea sa ma renasc… Caci ce-s hipsterii decat un fel de hipioti moderni? Mult mai preocupati de igiena 😉
    Prima foto e a unei trupe rock, indie rock 😉

  5. Zamfir POP said

    Prin anii ’70, orice ieşire din tipar te făcea … Beatles!

  6. daurel said

    @Liviu Bimbea
    Doamne, ajuta !

    @Carmen
    Se povesteste ca hipsterii sunt tineri stilati si fara griji materiale…

    @Diana
    Nu stiu multe despre tinerii de azi.

    @Elly Weiss
    Despre anii ’60 ar trebui sa stiu cate ceva; nu cred ca merita povestit…

    @Zamfir Pop
    Beatles, formatia si curentul, ma emotioneaza ori de cate ori vine vorba.

Lasă un comentariu