Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Câteva glume despre coabitare

Posted by daurel pe 24 Septembrie 2013

Pentru a avea si eu o contributie, am politizat titlul textului primit pe mail. Era un titlu prea comercial, prea neutru: „SUPER !”

Într-o zi soţul vine de la serviciu şi nu poate intra cu maşina în garaj deoarece pe aleea erau trântite bicicletele copiilor. 
Incearcas să bage bicicletele în garaj şi găseşte jeep-ul  sotiei deschis şi câinele plin de noroi întins pe banchetă din spate . Nedumerit  ,  intră în curtea interioara  unde vede copiii într-o baltă de noroi, piscina  şi ea murdara , copiii se stropeau cu furtunul. Ingrijorat , intră în bucătărie nu fără a observa că geamul de la uşă era plin cu pălmuţe de ciocolată, clanţa îmbrăcată în felii de şuncă şi gaura cheii înfundată cu un cârnat. În bucătărie curgea apa , frigiderul era deschis şi conţinutul lui vărsat pe podea, farfurii şi pahare murdare peste tot. Pe masă o baltă de suc , mustele roiau pe masa . Pe jos nu se putea călca altfel, decât pe mâncarea căţelului sau în conţinutul borcanelor de murături. Panicat si alb la faţa , incepe să îşi caute soţia prin toată casa. Era un vacarm de nedescris – televizorul şi computerul erau date la maximum.
Intră în baie unde prosoapele pluteau pe podea într-o baltă de apă  şi sulurile de hârtie igienică erau derulate prin cuier , prin cadă şi pe mânerul de la uşă.
În sfârşit îşi găseşte soţia în ultimul  dormitor relaxată cu o mască pe faţă, bigudiuri în păr. Citea o revista şi asculta muzică cu căştile pe urechi. Cu un ultim efort , o întreabă ce s-a întâmplat. Ea îi răspunde:
” – Îţi aduci aminte când te întorceai acasă şi mă întrebai ce am făcut toată ziua  ??? Ei bine… azi  n -am făcut  nimic   !!!!   „

*

Vine Ion acasa mort de beat. Intra in camera la copil si-l intreaba:
– Mai copile, ia spune tu lu tata, in ce clasa esti tu?
– In a treia, mã tatã, tu nu stii?
– No apai, tu stii sa scrii dupa dictare?
– Stiu tatã, cum sã nu!
– No ia un caiet si scrie: Ardealul ii al nost’!
Ia copilul un caiet si scrie ce-i zice tatal.
– No mai scrie o data: Ardealul ii al nost’!
Mai scrie copilul o data.
Si tot asa pana umple tot caietul cu Ardealul ii al nost’
Ion multumit se intoarce la birt.
Copilul plângând o suna pe maicã-sa.
– Mamã, mamã, eu asa de beat nu l-am vazut pe tata in viata mea !
– Da’ ce-a pãţit dragul mamei? L-a adus poliţia acasa?
– Nu, mama!
– Dar ce e cu el? E in comã alcoolicã?
– Nu, mamã!
– Dar, despre ce e vorba????
– Se crede ungur!!!

&

PS. Recomand: Ma-doare-pentru-ca-sunt-rosian si 15 povesti despre emotii, senzatii si atitudini provocate de Nou(tate):

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

5 Răspunsuri to “Câteva glume despre coabitare”

  1. Diana said

    :)) Sa mai zica cineva ca o sotie care nu merge la lucru dar are grija de copii nu face nimic!

  2. elly weiss said

    :)) Ambele glume sunt foarte bune. A doua ma face inca sa rad dupa cateva minute. :)) Caci am citit pe a doua si numai dupa aceea pe prima🙂
    Multumiri pentru recomandare🙂

  3. g1b2i3 said

    Prima gluma imi place mult!

  4. […] Câteva glume despre coabitare « Daurel’s Blog […]

  5. daurel said

    @Diana
    Candva, doamnele casnice aveau o vorba: „nu ma intreba cate am facut azi, ca imi trebuie doua zile sa-ti povestesc!”

Lasă un răspuns

 
