Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

HW. Creativitate la cratiţa

Posted by daurel pe 14 Septembrie 2013

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 36.

*

Sursa: http://webcultura.ro/inca-sapte-lucruri-utile/

&

Nota

Sunt convins ca nu trebuie explicaţii.

Daca dispuneam miercuri de aceste imagini, participam si eu la Mfc pe blogul Doamnei Carmen

*

*

6 Răspunsuri to “HW. Creativitate la cratiţa”

  1. Diana said

    Indicatiile pentru sandwichul perfect nu le stiam!🙂 Imi place asa, dada! Painea imi place mai putin si daca n-o vad… mi-oi imagina ca nici nu e!🙂
    Duminica minunata sa iti fie!

  2. Si eu caut diverse modalitati de a aseza salamurile pe felia de paine. Dar la mine e mai usor, n-am cumparat, cred, niciodata paine patrata,😉 Oricum de retinut, caci imi place mult solutia. Foarte util ghidul🙂
    Si agatatoarea improvizata pentru retete e la fel de buna. Nu stiu cand as putea-o folosi (am doar carti de bucate) dar, la fel, este foarte buna ca idee. Am s-o stochez pe HD-ul propriu😉
    Ma bucur ca ai reusit sa te alaturi noua in timp util si, ca de obicei, cu ceva foarte original.
    Happy weekend in continuare!

    P.S.- Am mai constatat pe un alt blog aseara: WP a luat-o razna. Nu mai recunoaste logarea pe care o aveam. Am sa intru din Twitter, am observat ca asa functioneaza.🙂

  3. Ce-mi place creativitatea asta! Noi am învățat la Florența să facem tramezzino și de-atunci numai de-alea fabricăm în bucătărie! Sunt frumoase și bune!🙂

  4. Uite, un link cu tramezzini!😉

  5. daurel said

    @Diana,
    Dpdv comercial e interesant.

    @Elly Weiss
    deoarece am deprins relativ recent internetul, ma tot minunez…
    Despre WP: are destule hibe: ca orice lucru gratuit…

    @Mirela Pete
    Multumesc ! Cautand „tramezzino” am mai aflat un cuvant: „prosciutto”‘tot ceva de mancat.

  6. Zamfir POP said

    Indicaţiile tale sunt preţioase, dar, au venit prea târziu: deja, m-am învăţat cu senvişu’ imperfect!

Lasă un răspuns

 
