Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dacã e marți,…

Posted by daurel pe 13 noiembrie 2012

…strada mea va fi blocatã cel putin o jumãtate de ora; marțea trece masina care ridica gunoiul.

Este un interval orar generos, romanesc: intre orele 8 si 22; in tot acest interval este posibil ca pubelele sa fie furate; au dispãrut din fata porților chiar si cu gunoiul in ele…
Nu ne plângem;  ne convine sa fim mituiți de cãtre primarul Chiliman:  gunoiului este ridicat gratis!

Dacã  trebuie sã ajungi marțea undeva, la o ora strict stabilita,  folosind autoturismul, este bine sã ții cont si de gunoieri.

Poate cã cele de mai sus trebuia sã  le spun de aseara rudelor din provincie cazate la noi; e drept ca nici ele nu mi-au spus ce planuri au pentru azi…

Cert este cã,  fiind agitat deoarece nu-mi bãusem cafeaua, desi mã trezisem cu o ora mai devreme decât eram obisnuit, când am aflat unde trebuie sã ajunga in urmãtoarea ora, i-am zorit cam  fãrã menajamente. Masina de gunoi se vedea in zare !

Dacã ajunsi acasa, rudele  isi vor aminti sã ne sune, le voi recomanda sã-mi citeasca blogul.

Poate imi  atrag 2-3 cititori si-mi dublez „ratingul” blogului !

10 răspunsuri to “Dacã e marți,…”

  1. CARMEN said

    :)) rudele au înteles precis, ca nu se poate glumi într-o zi de marti – si 13! ;))

  2. daurel said

    M-am luat cu treaba si am ignorat ceasurile rele;
    pana la ora asta…

  3. ellyweiss said

    Presupun ca au inteles. Erau musafiri. Eu daca sunt musafir, respect intrutotul programul si obiceiurile gazdei. Asa mi se pare normal, nu ma duc acolo sa stresez oamenii.

  4. Marycix said

    Însemnă că este obicei „naţional”! Şi pe la noi se fură pubelele cu gunoi cu tot!

  5. Mirela said

    Ce fac cu ele, cu pubelele?! Cu rudele foarte bine ai procedat! 🙂

  6. […] , Sorin,Daurel, Elly,Pandhora, Vania,Silving, […]

  7. […] Fotografiile participă la jocul “Reflexii în oglindă“, găzduit de SorinN. CARMEN,Vania,Gabi,-X-, Minnie , Sorin,Daurel, Elly,Pandhora, Vania,Silving, Zina,Tury,Aurora Invăţăm scăderea!, Anca,  Gabi, Lili3d. […]

  8. daurel said

    @Ellyweiss,
    inca n-am semne ca oaspetii pomeniti mi-ar citi blogul

    @Marycix,
    inseamna ca cineva le cumpara…

    @Mirela,
    Unii spun ca s-ar folosi la adunarea fructelor pentru facut tuica.
    Cu rudele este o poveste de o viata…

  9. vienela said

    Oare gunoiul selectat in pungute nu il fura nimeni? Ca l-as scoate la scara blocului, sa nu mai merg 100 m, pana la tomberoane. :))

  10. daurel said

    @Vienela,
    Am vazut si tomberoane devastate; zilnic…

Lasă un comentariu