Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Gratis!

Posted by daurel pe 30 Decembrie 2009

De câte ori sunt gratuitãti si reduceri, beneficiez de aceste oportunitãti cu inima indoita. Am lansat in anturaj dilema, dar pãrerile erau cam la egalitate; chiar daca unii erau putin peste 50 %, se incadreau in marja de eroare…
In aceste zile balanta s-a inclinat definitiv in favoarea  comportamentului meu
Am si  sprijinul celor care au umblat prin  in strãinãtate…
Iatã care ar fi o parte dintre gratuitatile recente:
– am fost la un revelion subventionat in pavilionul de la Expozitie,
– in campaniile electorale am primit gãleti si pelerine,
– studiez cu atentie promotiile de la magazinele de unelte si accesorii,
– am telefon mobil si calculator rãmase de la tinerii din familie, iar acum astept un laptop…
In final, vã spun cum mi-am consolidat pozitia de pomanagiu: câteva persoane care au locuit in Olanda, printre care chiar un cetãtean olandez, au povestit cã, printre primele cuvinte pe care le descifreaza copiii olandezilor este cuvantul  „gratis””; astfel, in magazinele din Haga se aud frecvent  copii care striga: „”Mama, ghrhatis!””

9 răspunsuri to “Gratis!”

  1. Gina said

    Primul calculator a fost” ramas”. Urmatorul- imbunatatit. Telefoanele, doua la numar, cadouri de la copii.
    Niciodata n-am beneficiat de un bilet in concediu de la sindicat.Adica de vreo reducere. Desi , atat eu , cat si sotul , am platit cotizatie ,toata viata.
    Daca m-as nimeri intr-un magazin, in perioada reducerilor, afara, nu la noi, m-ar tenta.
    Ce vreau sa spun- nu cred in valoarea chestiilor astora numite” ghrhatis”. Poate ca ghresesc.

    Un An Nou bogat si senin va doresc!

  2. Vania said

    La mulţi ani plini de gratuităţi!

  3. sebra said

    La multi ani, sănătate şi bucurii!

  4. Lady A said

    La multi ani, multa sanatate, noroc, rabdare si speranta! Bucuriile vin cand avem restul:)

  5. La multi ani si tot binele din lume!
    Cu drag,
    Gabi.
    http://www.riversongs.com/greetings/top-best-new-year-cards.html

  6. Chat Noir said

    La mulți ani, Daurel ! Îți doresc sănătate, putere de muncă și numai bucurii !

  7. Adrian SM said

    La mulţi ani şi din partea mea,an nou fericit, cu sănătate,multe bucurii şi gratuităţi adevărate…:)

  8. cenanca said

    LA MULTI ANI!
    Sa aveti noroc de laptop!

  9. daurel said

    TUTUROR comentatorilor si cititorilor mei le multumesc si le urez multi ani fericiti!

Lasă un răspuns

 
