Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Preumblarea mea de azi dimineata…

Posted by daurel pe 19 august 2012

…a fost dominata de parfum urban. Cititorii consecventi, cat si cei   de weekend, stiu ca s-ar cuveni sa public ceva in spiritul povestilor parfumate.

Deoarece pentru mine orasul ar trebui sa fie doar loc de munca, nu prea pot sa scriu cu drag despre strãzi…De altfel, nici nu am pretentia de-a mã incadra in tema…

Caut sa empatizez cu contemporanii; cine stie?  cândva putem fi  concitadini, poate chiar vecini

Poate se vor stradui si dumnealor, contemporanii, sã mã inteleagã…

Am inceput, firesc,  cu  Strada Rasaritului; a urmat o strada cu cladiri albastre dintr-un oras nenumit.

Apoi, cam pe nepregatite, am intrat pe un fel de Lipscani. Pentru mine, care  la etatea de 40 de ani am devenit comis -voiajor, toate strazile cu oferta pentru turisti sunt identice; exceptia ar fi Lipscani-ul bucurestean care-i jalnic si periculos.

Ca tot veni vorba de Bucuresti, pe blogul Blind Love am citit   povestea unui taximetrist romantic.

Am zãbovit ceva mai mult pe strazile sugerate de Kundalini, deoarece a pus vesnica intrebare: „ce-ar fi fost daca…?”

Tot un fel de interogare am simtit in textul si imaginile propuse de Lolita.

De pe blogul Sarei am copiat: Nu pot să închid ușa și să nu mai știu ce se petrece în stradă, dincolo de ea…”(Octavian  Paler) Desigur, eram/sunt  cu gândul la vecinul octogenar, care parcheaza periculos de aproape de masina familiei mele…

&

PS.Incerc si o ilustrare:

miss DSC02926
munitie DSC02961
nasa DSC03003
pisica DSC03053
s DSC02922

Sursa: ULISE din Turda

6 răspunsuri to “Preumblarea mea de azi dimineata…”

  1. Zina said

    E drept că e greu să scrii despre parfumul Lipscanilor ! 🙂

  2. lili3d said

    Aş recomanda străzile din oraşele montane.

  3. Marycix said

    Acum o săptămână am fost în București și m-am plimbat cu autocarul care face turul orașului. A fost minunat, frumos!

  4. daurel said

    @Zina:
    As fi foarte mandru sa pot descrie atmosfera diferitelor ore ale Liscanilor

    @Lili3d:
    M-am trezit ca sunt un om al campiei; …poate as supravietui si in zonele colinare.

    @Marycix :
    Recunosc: a fost o vreme, pana in urma cu vreo 40 de ani, cand am apreciat traiul urban; mi-a trecut cheful de oras in urma cu 37 de ani cand am inceput munca in Bucuresti.

  5. […] Carmen, Mirela Pete, Gabi, Lili, Ela Roseni, Daurel, Pensionarul. 45.731283 21.235517 Share this:StumbleUponDiggRedditLike this:LikeBe the first to […]

  6. Sa-ti fie bune preumblarile! 🙂

Lasă un comentariu