Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miercurea fara cuvinte.Perpetuum mobile

Posted by daurel pe 22 August 2012

Particip cu bucurie la WW.

Sursa: Unul dintre blogurile Cellei

….

6 răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte.Perpetuum mobile”

  1. CARMEN said

    o fotografie vie… Superba imagine!
    Happy WW! 🙂

  2. Mirela Pete said

    Fascinant! Răcoritor! Eu sunt hotărâtă să nu pun imagini mișcătoare, dar îmi plac unele! 😉

  3. daurel said

    @Carmen:
    Induce ceva; probabil optimism…

    @Mirela:
    O stii pe Cella; nu umbla cu kich-uri.

  4. CELLA said

    am roșit
    rău!
    apoi.. mi-am reVENIT
    sunt, cred verde ca lămîia.. aștept să mă coc și să mă așeze careva în geam ca pe gutuia .. aia.. dulce amăruie
    mulțam fain că tare mi-e dragă .. curgerea..

  5. ellyweiss said

    Dragut. Cred ca mi-ar placea asa ceva.
    O zi placuta iti doresc!

  6. CELLA said

    http://documentare.digitalarena.ro/prospera-2011/
    poate vă plac.. documentarele (mele 😉 )
    este un mic semn prin care înțeleg să vă mulțumesc că treceți din cînd în cînd și prin locurile unde nu fac decît să încerc să las semințe..
    aiurea..

Lasă un răspuns

 
