Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Comunicarea prin scrisori…

Posted by daurel pe 4 februarie 2012

...postale sau electronice presupune eforturi intelectuale,  fizice si financiare; nici nu vreau sa amintesc despre participarea emotional-sentimentala…Inclusiv neplacerea de-a fi interceptata, interpretata, publicata…

Din motive destul de banale nu voi mai scrie despre corespondenta mea; apelez la copy & paste.

„Draga Mosule, te rog mult sa-mi aduci un trenulet electric, o masinuta si o ciocolata”, scrie un copil dorintele sale pentru Craciun. .
Se duce copilul la posta si duce scrisoarea. Postaritele deschid scrisoarea, o citesc si li se face mila de copil. Hotarasc ele sa puna mana de la mana si sa-i cumpere copilului darurile. Strang ele banii cumpara trenuletul, cumpara masinuta, dar de ciocolata nu le mai ajung banii. Trimit cadoul copilului.
La cateva zile de la Craciun, copilul duce la posta o alta scrisoare cu multumirile pt Mos Craciun:
– „Draga Mosule, iti multumesc pentru cadouri, trenuletul este magnific, masinuta este super. Eu sunt convins ca mi-ai trimis si ciocolata, dar cred ca zdrentele alea de la posta au mâncat-o”.

*

***

– Am primit o scrisoare în care sînt ameninţat că, dacă voi continua să flirtez cu fiica lui, mă va bate.

– Ei, şi? N-ai decît să nu te mai întîlneşti cu ea.

– Uşor de zis, dar scrisoarea e nesemnată!

*

***
Scrisoare catre postul de televiziune:
„Va rog terminati o data cu stirile difuzate pe banda din josul ecranului! Soacra-mea crede cã e karaoke si cânta tot buletinul de stiri!”
*
***
Un student de la arte merge la oficiul postal cu o scrisoare. Functionara il intreaba:
-par avion?
-nu, nu pãreti…
*
***
Au mai scris pe aceasta tema:

22 răspunsuri to “Comunicarea prin scrisori…”

  1. […] Daurel.Comunicarea prin scrisori… […]

  2. […] Daurel:  Comunicarea prin scrisori… […]

  3. Bună dispoziţie cu noaptea-n cap! Scrisori… scrisori… pe care le citeşti printre lacrimi, fie datorită umorului cu care sunt scrise – aşa cum ai realizat această postare, fie de încântare – aşa cum sunt eu acum fiindcă mi-ai onorat comentariul de pe blogul Mirelei , numindu-l scrisoare! Mulţumesc mult!!!

  4. g1b2i3 said

    Scrisorile astea imi plac mult.
    Cel mai mult mi-a placut cea catre televiziune! 🙂

  5. lili3d said

    Era odată farmecul scrisorilor…

  6. […] Daurel:  Comunicarea prin scrisori… […]

  7. Hahaha, aia cu par avion e tare de tot :)))
    Week-end fain, Daurel!

  8. […] Raza,  Mesterul,  Coltu,  Daurel,   Teo […]

  9. […] mirela gabi lili cristiangheorghe pandhoraa carmen daurel […]

  10. Mirela said

    Azi m-am bucurat de lecturi surprinzătoare, emoționante, pline de stil sau de romantism, de reflecții asupra a ceea ce a fost și a devenit o scrisoare, de poezie…Dar aici e ceva …altfel și e un motiv în plus să mă bucur și să zâmbesc! Original ca întotdeauna, amuzant , ironic, inteligent, sau marca ”Daurel”. Un brand, nu-i așa?! Cum să nu, și o spun cât se poate de serios. O zi cu bucurii!

  11. fără scris- doar șoptit-

    – Alo, iubitule, tu esti?
    – Da, eu sunt.
    – Stii, o sa avem un copil.
    – Ati gresit numărul…

  12. Totusi ai o parere buna despre PTTR, daca ai pus acest banc. Cand ma gandesc la PTTR si la CFR …. Totusi unii au si servicii mai … dezghetate.

  13. rokssana said

    soacra si stirile karaoke …

  14. Peter said

    Mi-au plăcut poantele :D, nu m-am gândit niciodată să le strâng pe cele legate de scrisori şi poştaşi.

  15. Lolita said

    Haioase scrisori! 🙂

  16. daurel said

    @StropiDeSuflet,
    temele Mirelei sunt flexibile si incitante.

    @Gabi,
    Asta cu televiziunea si cea cu „par avion”cred ca sunt productii romanesti; restul pot fi si traduceri, adaptari…

    @Teo Negura,
    cred ca e neaosa; e intraductibila…

    @Mirela,
    multumesc !
    PS. Se pare ca brandul Daurel e luat de (alti) capitalisti…

    @Incertitudini,
    unele bucurii sunt greu de transmis.

    @Albinuta,
    se pare ca nu este un „PTTR” din Romania…

    @Rokssana,
    aviz …

    @Peter,
    este un inceput in toate…;
    as afisa si (eu) imagini, dar ma incurca tehnica

    @Lolita,
    le-am selectionat de pe internet

  17. CARMEN said

    ai selectionat cele mai simpatice scrisori si bilete :)) bune de citit într-o seara de sâmbata!

  18. […] 5. Carmen: Scrisoarea, un parfum uitat?!,6. Luna Patrata :  Scrisoare…poveste parfumata, 7. Daurel:  Comunicarea prin scrisori…,8. Teo Negura:  Poveste parfumata de vis (67),9. Gabi My Heart Poveste parfumata.Scrisori, […]

  19. Daurel, bine te-am găsit!
    Motivul parfumului scrisorilor ne-a făcut să scriem , cu drag, pe această temă.
    Începutul articolului tău m-a făcut să-mi aduc aminte de scrisorile îndrăzneţe trimise Moşului… 😆

    Pingul pe care ţi l-am trimis te îndrumă spre cutia cu scrisori ce-şi revendica parfumul. 🙂

  20. pe net sunt n bancuri dar putini sunt dispusi sa selectioneze din ele – cand aud p-aici de bancuri, ciulesc .. privirea!

    apropo – aud ca se poate face profilul psihologic dupa gusturile muzicale.
    Eu cred ca si dupa bancuri!
    Pana acum e super-ok! :))

    ps: si inca ceva – odata ce am intrat pe acest blog, observ ca nu trebuie sa mai bag vreun click in plus pt a citi postarea … si asta spune mult! 😉

  21. daurel said

    @Carmen,
    multumesc!

    @Gabriela Elena,
    scrisorile clasice erau mai sincere,mai directe …

    @Strongvaleriana,
    psihologia…
    Cand fiica-mea a absolvit psihologia, i-am spus ca profesorii n-au invatat-o despre comportamentul uman nici cat stie o tiganca care pretinde ca ghiceste;
    acum, dupa vreo zece ani, imi da dreptate

  22. […] invit la citit și vă invit să-i citiți pe: Dana Diaconu, Dan Văideanu, Daurel, Diverse, Dragoș Butuzea, Fosile și pietre, Gina, IronicBlonde, Kadia, Maricica, Mirela Pete și […]

Lasă un comentariu