Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Citind ziarele…

Posted by daurel pe 27 august 2011

…am aflat cã se mai organizeaza intalniri intre fostii colegi; eu nu domiciliez in nici una dintre localitatile unde am absolvit, deci nu ma simt dator sa organizez…Sunt vreo 20 de ani de la ultima intalnire.

Mi se pare cã se revad cu mai mult drag, deci  mai des, promotiile din rândul cãrora unele persoane s-au ajuns…

Iatã ce scriam candva:

Statistic se explica,...

…insa eu tot speram, de peste 20 de ani, sa ajunga la demnitati si cineva dintre cele cateva sute de oameni cu care am studiat, am muncit, si am conversat sincer despre durerile comune…

M-as fi bucurat ca unii dintre fostii colegi de facultate ( vreo 80) mai ales cei lansati ca  directori inca din fostul regim, sa fie printre alesi…Chiar daca imi reproseau mereu ca  stau degeaba in Capitala, daca n-am influenta…

A fost tonic  când o cunostinta a ajuns deputat si ceva sef prin  Parlament. Am incercat câteva combinatii, insa nu aveai cu cine vorbi; era un legalist, deci fricos…. Nu-i cerusem decât sã mã angajeze consilier personal si-i voi restitui jumatate din indemnizatie…Sau sa stea in chirie la mine…  Asta era in vremea lui Constantinescu…Persoana era de la celebrul PNT-CD, partid de care eram atasat fara sa stiu de cariera in teritoriu a  acesteia…

La terminarea mandatului l-am intrebat cu cât se poate cumpara un loc eligibil pe lista de cãtre unul ca mine, care nu sunt activist; mi-a confirmat cumva ca este vorba de peste 30. 000 de dolari; atunci erau bani de o garsoniera…Nu m-am incurcat cu nici un partid, am cumpãrat o garsoniera…

Inca nu sunt sigur cã am facut cea mai buna afacere…

Asadar, de peste  10 ani, n-am pe nimeni de incredere in politica…

7 răspunsuri to “Citind ziarele…”

  1. […] de Cluj Xaba, Gabi, Luna Pătrată,Aurora ,Carmen, Daurel,  Coolnewz, Scorpiuţa, Teo Negură, Rokssana, Sara, Melami, Virusverbalis, -X-,Vania, Gabi […]

  2. […] de Cluj Xaba, Gabi, Luna Pătrată,Aurora ,Carmen, Daurel,  Coolnewz, Scorpiuţa, Teo Negură, Dictaturajustiţiei, Rokssana, Sara, Nea Costache, Melami, […]

  3. […] de Cluj Xaba, Gabi, Luna Pătrată, Aurora ,Carmen, Daurel,  Coolnewz,  Teo Negură,  Nea Costache, Melami, Virusverbalis, -X-,Vania,Rokssana, Gabi […]

  4. Afacerea este buna. Valoarea garsonierei a scazut numai cu vreo 30%. In schimb valoarea unui loc de parlamentar se apropie de zero, cel putin din punctul meu de vedere.

  5. […] Daurel,  […]

  6. Daurel said

    @Mircea Suman
    In acest caz ,probabil, ca vanzand garsoniera, as putea cumpara mai multe locuri; am si cumnati, frati…

  7. Zamfir POP said

    Am să-ţi votez garsoniera!

Lasă un comentariu