Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Statistic se explica,…

Posted by daurel pe 26 Octombrie 2010

 

…insa eu tot speram, de peste 20 de ani, sa ajunga la demnitati si cineva dintre cele cateva sute de oameni cu care am studiat, am muncit, si am conversat sincer despre durerile comune…

M-as fi bucurat ca unii dintre fostii colegi de facultate ( vreo 80) mai ales cei lansati ca  directori inca din fostul regim, sa fie printre alesi…Chiar daca imi reproseau mereu, ca, stau degeaba in Capitala, daca n-am influenta…

A fost tonic, când un consatean, a ajuns chestor la deputati, mi-a promis cã-mi angajeaza o fiica la Parlament; numai ca fiica- mea auzise ca este un program haotic, pana seara tarziu…Asta era in vremea lui Constantinescu…Consateanul era de la celebrul PNT-CD, partid de care eram atasat fara sa stiu de cariera acel;ui consatean…flaLa terminarea mandatului l-am intrebat cu cat se poate cumpara un loc eligibil pe lista; mi-a spus ca este vorba de peste 30. 000 de dolari; atunci erau bani de o garsoniera; cred ca domn profesor nu se pricepe la afaceri…

Asadar, de  10 ani, n-am pe nimeni de incredere in politica…

16 răspunsuri to “Statistic se explica,…”

  1. M-am liniștit- nici familia mea nu are..

  2. sebra said

    :)) N-ai cum să ai, ceva ce nu există!

  3. Observ un ton nu ironic, nu dezamagit, cum s-ar crede ci pur si simplu amuzat.Nu aveti si nici nu va pare rau ca nu aveti…Eu asta vad.Unora insa, care stiu ce castiga, onoruri, putere, bogatie, dar nu stiu ce pierd, respectul oamenilor simpli, omenie, bunatate, le pare rau…

  4. […] Daurel.Statistic se explica,… […]

  5. […] Daurel.Statistic se explica,… […]

  6. […] Statistic se explica,… […]

  7. Politica, politician, incredere… in limba romana nu se pupa. Pur si simplu nu se potrivesc in aceeasi propozitie.

  8. Geocer said

    Am priceput : vroiai pile, vroaiai sa devii si tu un „baiat destept” sau vreun magnat.

  9. daurel said

    @Incertitudini,eu gandesc ca nu strica…

    @Sebra, prietenii mei ar fi de incredere si in politica…

    @Maria Postu, probabil politicienii au alta scara de valori.

    @Cati Lupascu, nici ei n-au incredere in ei; se iau dupa degetul sefului de grup…

    @Geocer, nu chiar magnat, insa un post de consilier…

  10. De când am început să proclamăm anormalitatea?

  11. Aştia, actualii, vor dispărea. Rămâne de văzut, dacă ne-am înţeles lecţia…

  12. […] Ana, AnaVero, Centru-Stanga, Caius, Calin Hera, Cati Lupascu, Cristian Dima, Cristian Lisandru, Daurel, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Joy, Geanina […]

  13. […] Daurel.Statistic se explica,… […]

  14. […] Daurel.Statistic se explica,… […]

  15. […] lor : Lilick, Vania, Lucia, Theodora, Mirko, Dramoleta, George,  Ana, Dan, Orfiv, Caius, Daurel, Onu, Madi, Natașa, Andi, Teo, Flavius, Sebra, Matilda, Cristian, Tanya, […]

  16. daurel said

    @Dispecer Blogosfera, dupa ei vor fi copiii lor.

Lasă un răspuns

 
