Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Citate despre secrete (1)

Posted by daurel pe 31 octombrie 2023


Motto
Cel mai frumos secret: să fii geniu şi s-o ştii numai tu.
(Mark Twain)
__________________________________________________________________________________
Secretul umorului este surpriza.
(citat celebru din Aristotel)
*
A cunoaşte miturile înseamnă a învăţa secretul originii lucrurilor.
(citat celebru din Mircea Eliade)
*
Marele secret din viață este că nu există un mare secret. Indiferent de obiectivul dvs., puteți ajunge acolo dacă sunteți dispus să lucrați.
(Oprah)
*
Visele se pot împlini, dar există un secret.
Ele sunt realizate prin magia persistenței, determinării, angajamentului, pasiunii, practicii, concentrării și muncii grele. Se întâmplă un pas la rând, manifestat de-a lungul anilor, nu al săptămânilor.
(Elbert Hubbard, scriitor american)
*
Doamnelor, soția care tace știe ce spune.
(Sursa:https://antoneseiliviu.wordpress.com/2023/10/30/bancul-zilei-poza-zilei-432/)
*
Secretul succesului este să întelegi punctul de vedere al celuilalt.
 (Henry Ford)
*
Secretul unei căsnicii fericite continuă să rămână un secret.
(Henry Youngman, muzician)
*
Secretul de a deveni plicticos este acela de a spune totul.
(citat celebru din Voltaire)
__________________________________________________________________________________
Particip la serialul Citate favorite găzduit de  Suzana.
*
*

14 răspunsuri to “Citate despre secrete (1)”

  1. MNiko said

    Intreresante toate. Primul m-a făcut să râd în hohote, dar cel mai mult îmi place citatul lui Ford.

  2. Suzana said

    Ai inceput un serial foarte interesant.
    „Vrei sa ai o casnicie fericita sau vrei sa ai dreptate?” O idee de la Bruce Lipton ( din cartea Efectul lunii de miere).
    Eliade spune ceva extrem de interesant. ‘Secretul originii lucrurilor’ …Oare l-o sti cineva de pe planeta?
    Iar esenta exprimata de Hubbard este perfecta. Totul este sa intelegem ca nu putem schimba viteza evenimentelor.
    Foarte multumesc, Daurel, pentru aceasta prima colectie!
    Zile cu bucurii!

  3. Ce ne mai plac nouă secretele! Dacă nu avem, le inventăm. Aș spune mai multe, dar nu vreau să devin plicticos. 🙂

  4. daurel said

    MNiko,
    Mulțumesc!

  5. daurel said

    Suzana,
    Orgoliul de-a avea mereu dreptate distruge orice comunicare.
    Mulțumesc!

  6. daurel said

    Petru,
    Nici eu n-am vrut să public toate citatele într-o postare…

  7. Zina said

    M-am delectat cu citatele și l-am compatimit pe muzicianul Henry Youngman! 😀

  8. daurel said

    Zina,
    Toate cele bune!

  9. Probabil că nu întâmplător „secret” pare a fi din aceeași familie de cuvinte cu „a secreta” si/sau „secreție”… Mai devreme sau mai târziu orice secret este secretat din ascunzătoarea sa… într-o secreție. WikiLeaks. Nimic nu rămâne ascuns pentru totdeauna… Totuși, întrucât noi suntem ființe trecătoare (ceea ce nu-i un secret pentru nimeni), face ca unele enigme provizorii să fie ca si când ar fi de-a pururi, pentru totdeauna. Nu degeaba una dintre legile lui Murphy, care zice că: „Mama Natura este de partea lucrurilor ascunse.”, desi este un pic evidentă, rămâne perpetuu vag enigmatică… în înțelesuri. 🙂

    P.S. Super funny selecția citatelor. Felicitări. 🙂 Cred că ai descoperit secretul unui blog de succes. 🙂

  10. Rux Copilarim said

    Primul si ultimul citat sunt preferatele mele din aceasta serie :). Dar si celelalte sunt foarte interesante!
    Mi-a facut placere sa le descopar! Multumesc 🙂

  11. daurel said

    Arca Lui Goe,
    Da, sunt perioade când am impresia că mă pricep la blogăreală…
    Mulțumesc!

  12. daurel said

    Rux,
    Mă bucur că am reușit.
    Mulțumesc!

  13. Dănuța said

    Foarte interesante citatele alese !
    Secretul unei căsnicii fericite continuă să rămână un secret.
    (Henry Youngman, muzician) – acest citat este amuzant și adevărat.
    O duminică frumoasă să ai!

  14. daurel said

    Dănuța,
    Mă bucur că am făcut o selecție valabilă.
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu