Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Invenție(repostat)

Posted by daurel pe 28 iunie 2023

♦ particip la „Miercurea fără cuvinte” – tabel de înscriere la Carmen.♦

6d0b541c93e6e17111d4d45613c8f74f Inventii TRASNITE, numai bune pentru rezolvarea problemelor cotidiene! (FOTO)

Sursa:https://daurel.wordpress.com/2013/08/21/mfc-inventii/#comments/
*
*

6 răspunsuri to “MfC.Invenție(repostat)”

  1. CARMEN said

    Tare imi place ideea… Nu stiu daca este asa practica precum e prezentata, dar mi ar place asa ceva pentru Leo al meu 🤗
    Happy WW, Aurel!

  2. daurel said

    Carmen,
    Happy joi!

  3. Zi frumoasă!

  4. daurel said

    Potecuța,
    Mulțumesc, asemenea!

  5. Rux Copilarim said

    Hahaha – si noi ne plangeam cand ni se intorcea umbrela pe dos. Era umbrela pentru asa ceva. Ca sa vezi :))
    Lasand gluma insa, ce am mai tinut si eu umbrela lui Dodo cand ploua.. :)) si trebuia sa il plimb. Din cea mare, tip bat :))).
    Happy azi 😀

  6. daurel said

    Rux,
    Mi se pare că e vorba de o reclamă la o umbrelă specială. probabil e reversibilă.
    Weekend plăcut!

Lasă un comentariu