Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC. Repostarea unei idei din 2013

Posted by daurel pe 7 iunie 2023

♦ particip la „Miercurea fara cuvinte” – tabel de înscriere la Carmen.

pet2

Sursa: http://www.agrointel.ro/6220/iata-cum-se-pot-cultiva-doua-hectare-pe-unul-singur-cu-ajutorul-peturilor/
*
*

12 răspunsuri to “MfC. Repostarea unei idei din 2013”

  1. CARMEN said

    Foarte interesant! Un perete verde, obtinut cu ajutorul sticlelor de plastic! Un proiect ambitios!
    Happy WW, Aurel 🤗

  2. Suzana said

    Daurel, poate ne arati si modelul tau de redecorare.
    Doua hectare? O tinta ambitioasa…
    Happy WW si noapte buna!

  3. daurel said

    Carmen,
    …plus producție sporită la metru patrat!
    Happy WW!

  4. daurel said

    Suzana,
    Am în fiecare primăvară încercări. Dezastrul se produce cînd apare arșița.
    Happy WW!

  5. Minunată idee! Rămâne să vedem ce ecou va avea, deci cât poate fi de rentabilă.

  6. daurel said

    Petru,
    O grădină pe verticală.
    Toate cele bune!

  7. Frumoase tare ideile și nici nu e chiar chimie organică. Adică se pot pune-n practică. 😊

  8. Dănuța said

    Am decorat și eu un gard in acest fel acum cativa ani.
    Happy every day!

  9. Foarte foarte mult imi place ideea. Merge si in balcon .. la bloc – cu conditia sa nu fie atat de poluat afara incart sa omoare plantele (eu am avut multe in balcon… si le mergea f bine, pana cand a crescut vertiginos nivelul poluarii si au inceput sa se curete 😦 ).
    Happy azi!!

  10. daurel said

    Potecuța,
    Nu cred că montajul e problema. Nici plantarea/semănatul. Se pare că ne plictisim să le îngrijim.
    Weekend plăcut!

  11. daurel said

    Dănuța,
    Eu cred că pot fi și ceva beneficii culinare.
    Toate cele bune!

  12. daurel said

    Rux,
    M-am mutat destul de recent la țară și speram să cultiv și să consum legume și fructe proaspete și eco. M-am lămurit: din cauza poluării legumele trebuie cultivate în seră. Deocamdată nu m-am hotărît să mă aventurez spre asemenea investiții…
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu