Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.1 Iunie

Posted by daurel pe 1 iunie 2023

Sursa imaginii:https://republikanews.ro/foto 1-iunie-pentru-pentru toți copiii din unitățile de protecție și din centrele de zi ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova -emotii-zambete-si-culoare/
*
♦ particip la „Miercurea fara cuvinte” – tabel de înscriere la Suzana.♦
*
*

10 răspunsuri to “MfC.1 Iunie”

  1. La mulți ani copiilor, la mulți ani celor care-i iubesc și le sunt aproape!

  2. CARMEN said

    La multi ani tuturor copiilor dar si celor cu suflet de copil 🎊🎈🎉

  3. Dănuța said

    La mulți ani copiilor, mici și mari!
    Happy Joi!

  4. La mulţi ani tuturor!

  5. Suzana said

    Pot spune La Multi Ani copiilor mici si mari, azi si mereu? Ca pe bune,
    o singura zi chiar nu ajunge!
    Happy Azi, Daurel!

  6. Rux Copilarim said

    La multi ani :)!
    Eu ma tot uitam la catelusul acela care sfideaza gravitatia :))). Apoi a sesizat niste chestii verzi si am crezut ca sunt ceva peruci sau tin de custumatii (vazusem clovnul). Dupa care am vazut desenele de pe jos si mi-am reamintit cum se impartea toaaaaata curtea scolii in patratele si desenam… 😍.
    Happy azi 🙂

  7. daurel said

    Petru,
    La mulți ani!

  8. daurel said

    Carmen,
    Mulți ani cu bucurii!

  9. daurel said

    Dănuța,
    Happy azi!

  10. daurel said

    Potecuța,
    La mulți ani fericiți!

Lasă un comentariu