Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Fără titlu

Posted by daurel pe 10 martie 2023

Sursa:https://antoneseiliviu.wordpress.com/2023/03/07/bancul-zilei-poza-zilei-275/
*
Particip la Miercurea fără cuvinte, serial inițiat de Carmen în anul 2010 și găzduit de Suzana din septembrie 2021.
*
*

16 răspunsuri to “MfC.Fără titlu”

  1. Suzana said

    O imagine ce ma infioara, cu adevarat!
    Am ajuns sa vad tineri citind pe strada, traversand! Mi se pare sinistru!
    Un final de saptamana linistit, Daurel!

  2. Am înțeles gluma și e o realitate, da. Dar îmi permit să văd părticica aia bună în orice și să zic că oamenilor le este redat pe telefoane ceea ce roboții citesc în cărți.
    Și noi, acum, tot ajutați de „roboți” am văzut poza asta și putem comenta și analiza. 🙂

  3. CARMEN said

    oh daaaa! ce fel de titlu sa poti pune acestei realitati?! Greu de potrivit!
    Numai bine Aurel! un weekend placut!

  4. Diana said

    Eeeeei! Oamenii acestia citesc… pe Sadoveanu, cand traverseaza strada, cand stau la coada in mall… 😂 Nu mai rezista oamenii fara sa citeasca din „clasici”; nu pot lasa telefonul din mana! 😊
    Faina realitate! (puschea pe limba!) 🙂

    Weekend placut iti doresc!

  5. Ce ironie amară! Construim roboți după chipul și felul cum am vrea să fim, dar noi ne depărtăm de acel ideal.

  6. daurel said

    Suzana,
    Este o dependență clara de mobil.
    Weekend plăcut!

  7. daurel said

    Potecuța,
    Nu m-am gândit până acum la această realitate. Va trebui să accept că în mod sigur sunt supravegheat și ghidat de roboți când navighez pe internet.
    Weekend plăcut!

  8. MNiko said

    O imagine care spune multe. Reprezintă o realitate care ia aploare!

  9. daurel said

    Carmen,
    Mulțumesc, toate cele bune și ție împreună cu cei dragi!

  10. daurel said

    Diana,
    Toate cele bune!

  11. daurel said

    Petru,
    Multă dreptate ai!

  12. daurel said

    MNiko,
    Există și varianta sugerată de Potecuța: roboții citesc pentru noi si ne transmit ideile prin telefon.

  13. Dănuța said

    Acaparați de telefoane uită să trăiască…unii se aruncă în fața mașinilor, alții dau cu capul prin stâlpi și așa mai departe.
    Telefonul este bun când e folosit cu măsură.

  14. daurel said

    Dănuța,
    Recent am găsit cugetarea:
    ”Doar măsura este adevărata măsură a tuturor lucrurilor.”
    (Maria Luisa Spaziani)
    Mulțumesc pentru vizită!

  15. rofstef said

    Am citit și comentariile, așa că mă alătur Potecuței. Cred că între cele două „lumi”, dacă am pune un echilibru și ne-ar fi mai bine.
    Oricum, e o imagine sugestivă, bună pentru a ne mai da puțin de gândit.
    Bună seara, Daurel!

  16. daurel said

    Stef,
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu