Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Citate favorite(130)

Posted by daurel pe 3 februarie 2023

4 februarie 2004Mark Zuckerberg (n. 14 mai 1984, New York)) lansează rețeaua de socializare Facebook. În 2006 a renunțat la studiile sale, fără a absolvi universitatea. 

Mark Zuckerberg with a laptop, facing the camera


Surse:
https://ro.wikipedia.org/wiki/4_februarie
https://ro.wikipedia.org/wiki/Mark_Zuckerberg

________________________________________________________________________________
Câteva citatate din M. Zuckerberg:

1. Se poate întâmpla să-ţi schimbi jobul şi poate să nu mai ţii legătura cu toţi foştii colegi pentru că-ţi este prea greu să faci asta. Unul din lucrurile pe care le face Facebook este să-ţi faciliteze calea de a rămâne în contact cu aceşti oameni.
*
2. Compania într-o companie este esențială. De fapt, uită-te la sunetul cuvintelor, ele sunt foarte asemănătoare.
*
3. Căutăm oameni pasionați de ceva, care dau dovadă de inițiativă de a face lucrurile pentru ei înșiși.
*
Particip la serialul Citate favorite găzduit de  Suzana.

*
*

10 răspunsuri to “Citate favorite(130)”

  1. Mulțumiri pentru citate și informații. E bun și FB la ceva.

  2. Rux Copilarim said

    Daca il folosim cum trebuie Fb este foarte util – ii admir pe cei care reusesc sa faca astfel de lucruri in viata – ca sunt si unii care se folosesc in alte scopuri… Asta este alta poveste. Totusi, daca il folosim cum trebuie, Fb este foarte util.
    Ce interesant insa ca se implinesc 19 ani azi :)!

  3. Suzana said

    Daca nu ar fi fost duzina de cuvinte nici azi nu aveam cont. Oricum il
    folosesc rar. Pare sa fie un mod simplu de a se aduna idei despre utilizatori.
    Cred ca este mana cereasca pentru unii. 🙂 Si toata admiratia pentru cei care stiu sa il
    foloseasca in mod util.
    Multumesc pentru reamintire si citate, Daurel
    Un weekend placut! 🙂

  4. daurel said

    Petru,
    Duminică tihnită!

  5. daurel said

    Rux Copilarim,
    E o afacere. Eu sunt surprins de precocitatea unor tineri afaceriști. Nu numai din SUA…
    Toate cele bune!

  6. daurel said

    Suzana,
    Eu am deschis contul în urmă cu un an, pentru a-mi contacta colegii. Abia ieri am găsit declarația lui Zuckerberg despre faptul că fb-ul inițial avea doar acest scop…
    Duminică tihnită!

  7. rofstef said

    Deși folosesc destul de rar FB, dar îmi place că găsești lucruri interesante, ba chiar am făcut și cumpărături de pe platformă.

    Ultimul citat mi-a plăcut mai mult!
    Numai bine îți doresc! 😇

  8. daurel said

    Stef,
    E un mesaj deosebit acolo.
    Mulțumesc!

  9. Dănuța said

    Eu am cont de facebook de foarte mult timp, cred că de când a apărut. În listă, acum, am colegi de liceu, vecini din localitatea unde locuiesc cât și din localitatea natală, colegi de facultate, serviciu etc…și poate s-au mai strecurat și câtiva necunoscuți. Periodic fac curâțenie în listă…hihi… la începuturi aveam aprox 3000 prieteni, acum am doar 800.
    Urmăresc doar ce mă interesează, când nu prea știam cum funcționează facebook urmăream tot felul de bazaconii :))))
    Un sfârșit de săptămâna frumos!

  10. daurel said

    Dănuța,
    Am cont facebook de vreo doi ani in baza numărului de telefon. Consecința a fost că au fost atenționați despre eveniment cam toți cei care aveau numărul meu în telefon și cont fb. Astfel am 26 de prieteni.
    Weekend plăcut!

Lasă un comentariu