Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Fără titlu

Posted by daurel pe 25 ianuarie 2023

Sursa:https://antoneseiliviu.wordpress.com/2023/01/14/bancul-zilei-poza-zilei-229/
*
Particip la Miercurea fără cuvinte, serial inițiat de Carmen în anul 2010 și găzduit de Suzana din septembrie 2021.
*
*

12 răspunsuri to “MfC.Fără titlu”

  1. Rux Copilarim said

    Eu am o afinitate speciala pentru oite si berbeci – sunt nascuta in zodia berbecului :))). De aceea… Chiar de curand am devenit fericita posesoare a unei oite somnoroase – de plus.
    Am urmat linku-ul de la imagine si am ras copios :))) de gluma.
    Happy WW :D!!

  2. Suzana said

    De fiecare data cand vad astfel de imagini, ma tot intreb daca este chiar asa comportamentul oitelor. 🙂
    E musai sa ajung pe la o stana! Cat priveste gluma, chiar este amara!
    Multumesc mult, Daurel!
    Happy WW!

  3. Simpatică poza! Ce reprezintă… mai puțin 😊
    Seară frumoasă!

  4. Dănuța said

    Happy WW! 🙂

  5. daurel said

    Rux,
    Happy WW!

  6. daurel said

    Suzana,
    Deși am trăit și muncit până la adolescență în sat, nu am avut ocazia să îngrijesc oi.Practic, comunitatea a hotărât cândva (înainte de colectivizare), să nu permită oi pe pășunile localității.
    Happy WW!

  7. daurel said

    Potecuța,
    Happy WW!

  8. Cam așa se întâmplă și cu oamenii, când se adună în turme. Doar că atunci e și mai trist.
    O zi de joi plăcută!

  9. daurel said

    Dănuța,
    Happy joi!

  10. daurel said

    Petru,
    Mulțumesc, așijderea!

  11. Zuzu said

    Uneori…da! Văd și eu asta.

  12. daurel said

    Zuzu,
    Oițele sunt simpatice.

Lasă un comentariu