Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Postare tip FB(36)

Posted by daurel pe 21 aprilie 2022

Cum faci bani cu Facebook-ul?

Sunt trei pași simpli:

1. Intri pe setări cont.

2. Dai click pe dezactivare cont.

3. Te duci la muncă…
*
*

9 răspunsuri to “Postare tip FB(36)”

  1. MNiko said

    Ai dreptate, desi in acelasi timp greseti. Stiu multi oamnei care chiar fac bani cu ajutorul FB

  2. Eu rămân, totuși, pe Facebook. Aștept să câștig mai degrabă la loto: 🙂

  3. Hahaha! Tare bun sfat!

  4. Diana said

    Oooo! Ce usor este! 😀

    Sarbatoarea Invierii cu bucurie sa va fie! 🙂 Sanatate, si toate celelalte bune!

  5. daurel said

    MNiko,
    Am auzit și eu, dar nu cred că e de mine. Mă mulțumesc cu pensia.
    Sărbători cu bucurii!

  6. daurel said

    Petru,
    Să ai bucurii…suportabile!

  7. Suzana said

    Am vazut cam tarziu, dar sunt in asentimentul textului! 🙂
    O zi cu multa lumina, Daurel!

  8. daurel said

    Suzana,
    Sărbători cu bucurii!

  9. MNiko said

    Daurel, nici pentru mine sau de mine nu e. Nu am acel fler pentru vanzari sau pentru publicitate. Dar am destule cunostinte care reusesc cu FB

Lasă un comentariu