Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Podul de la Seini

Posted by daurel pe 10 martie 2022

Sursa:https://portalsm.ro/2022/02/video-podul-de-la-seini-pomi-a-fost-finalizat/
*
Particip la Miercurea fără cuvinte, serial inițiat de Carmen în anul 2010 și găzduit de Suzana din septembrie 2021.
*
*

8 răspunsuri to “MfC.Podul de la Seini”

  1. Nu ştiam că e aşa frumos.

  2. daurel said

    Potecuța,
    Sper să fie și trainic.

  3. Diana said

    De util, e util; de aratat, arata bine; banuiesc ca-i si trainic, desi am emotii (si… info de pataniile altora am). 😊 Sa gandim pozitiv, zic! 🙂

  4. Suzana said

    Aoleu! Nu va mai ganditi prapastios! 🙂
    Pare roz. Chiar asta e culoarea? Imi pare bine cand se finalizeaza asa ceva util.
    Nu aveai un serial cu poduri? Parca le numerotai sau am visat?
    Numai bine, Daurel!

  5. daurel said

    Diana,
    Da, neaparat pozitiv!

  6. daurel said

    Suzana,
    Nu am numerotat postarea deoarece vreau să iasă în evidență Seini. Este orașul în care am frecventat liceul traversând Someșul cu bacul sau cu luntrea.
    Multumesc!

  7. Trebuie să-l traversez cât de curând, doar de plăcere, pentru că nu mai cunosc pe nimeni din Pomi.

  8. daurel said

    Petru,
    Sunt vreo 15 ani de când nu am mai fost în Pomi. Mi se pare din ce în ce mai departe…

Lasă un comentariu