Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Citate favorite(121)

Posted by daurel pe 28 februarie 2022

Motto
Dacă vrei să scrii, ia-ţi o pisică.”
(Aldous Huxley)

Citate si proverbe despre pisici

1. „Chiar şi cea mai mică felină este o operă de artă.
(Leonardo da Vinci)
*
2. „Dintre toate creaturile lui Dumnezeu, există numai una care nu poate fi făcută sclava lesei. Această e pisica. Dacă omul ar fi încrucişat cu pisica, acest lucru ar îmbunătăţi omul, dar ar deteriora pisica.”
(Mark Twain)
*
3. Orice gospodărie cu cel puţin un membru felin nu are nevoie de ceas deşteptător.”
(Louise A. Belcher)
*
4. „Una dintre cele mai mari diferenţe dintre o pisică şi o minciună este că cea dintâi nu are decât nouă vieţi.
(Mark Twain)
*
5. „Oamenii care nu îndrăgesc pisicile nu au întâlnit-o încă pe cea potrivită.”
(Deborah A. Edwards)
*
6. „Orice se naşte din pisică, şoareci mănâncă.”
(Proverb românesc)
*
7. „Nu este nevoie de o sculptură într-o casă cu o pisică.
(Wesley Bates)
*
8. Mâţa blândă zgaraie rău.
(Proverb românesc)
*
9. „Mi s-a spus că procedura de dresaj a pisicilor este foarte dificilă. Nu e deloc aşa. Pisicii mele i-au luat două zile ca să mă dreseze.”
(Bill Dana)

10. „Probabilitatea matematică ca o pisica obişnuită să facă numai ceea ce îi place este una din certitudinile ştiinţifice absolute din lume.”
(Lynn M. Osband)
*
11. „Pentru ca un om să aibă o perspectiva reală despre importanţa sa, este necesar să aibă un câine care să-l venereze, şi o pisică care să îl ignore.”
(Dereke Bruce)

*
12. „Unii oameni au pisici şi duc, totuşi, o viaţă normală.
(Anonim)
Sursa:https://www.diane.ro/2017/10/pisici-citate-maxime-aforisme.html/
*
**
Particip la serialul Citate favorite găzduit de Suzana.
*
*

10 răspunsuri to “Citate favorite(121)”

  1. Diana said

    Am o perspectiva reala despre importanta mea 😀 (v. pct. 11) 🙂

    Excelente! Multumesc!

  2. Suzana said

    Adorabile! Mi-ai bucurat finalul zilei!
    Chiar daca vreau sa scriu, momentan voi risca. Pentru o pufoasa trebuie sa redecorez, ceea ce ar fi imposibil! 😀
    Desi, cand ma uit la numarul 12, pot fi oarecari sanse!
    Si totusi am vazut pisica in lesa, pe strada. Nu mi-a venit a crede…
    Multumesc mult, Daurel pentru subiectul ales!
    Noapte buna si numai bine in primavara care incepe.

  3. Îmi amintesc că am avut multe pisici, și fiecare a fost adorabilă în felul ei. Păcat că nu mai pot repeta asemenea experiență.

  4. Zina said

    Ce alegeri minunate! M-au uns pe suflet!
    7 și 9 mi se potrivesc ca o mănușă, spre disperarea soțului meu, care ar fi vrut să ne mai folosim o vreme de canapeaua aia…

    Sănătate și numai bine!

  5. daurel said

    Diana,
    Mulțumesc!

  6. Minunate aceste citate despre adoratele feline! Dacă vrei să citești mai multe îți recomand cartea Mic tratat de pisicologie, apărută la Humanitas sub coordonarea lui Șerban Foarță.

  7. daurel said

    Suzana,
    Weekend plăcut!

  8. daurel said

    Petru,
    Despre pisicile din copilărie îmi amintesc că nu aveau voie să doarmă în casa…
    Weekend plăcut!

  9. Cristi said

    Foarte interesante! 🙂

  10. daurel said

    Cristi,
    Mulțumesc!

Lasă un comentariu