Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Amintiri din copilărie(2)

Posted by daurel pe 9 februarie 2022

 

Sursa:https://lajumate.ro/macheta-deagostini-aro-m461-scara-143-8989806.html//
*IMG_2245
*
Sursa:https://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/cea-mai-scumpa-si-cea-mai-ieftina-dacia-1100-/
*
**
Particip la Miercurea fără cuvinte, serial inițiat de Carmen în anul 2010 și găzduit de Suzana din septembrie 2021.
*

8 răspunsuri to “MfC.Amintiri din copilărie(2)”

  1. Suzana said

    https://www.promotor.ro/masini-noi/dosar-analize/cea-mai-scumpa-si-cea-mai-ieftina-dacia-1100-aflate-la-vanzare-in-romania-18231597
    Am regasit linkul, ca dadea eroare.
    Masinutele noastre simpatice… Cand ma uit acum pe strazi, parca sunt din ce in ce mai mari masinile… Probabil oamenii se simt mai siguri in felul acesta.
    Mai bine ar fi sa invete regulile… 🙂
    Happy WW, Daurel! O saptamana cu spor!

  2. Habar n am dacă sunt un norocos sau nu, dar pot să spun că am călătorit cu ambele modele de a lungul timpului.

  3. daurel said

    Suzana,
    In mod cert masinile actuale sunt mai sigure. În ce privește șoferii, mă abțin…
    Happy WW!

  4. Diana said

    Amintiri contradictorii imi trezesc aceste masini, dar ma bucur sa le vad. 🙂
    Multumesc. Toate cele bune!

  5. E plăcut să ne reamintim de vremea când aceste minuni pe roți erau stăpânele șoselelor. Având în vedere că, pe atunci, era mare lucru să fii posesorul uneia, iar circulația era mult mai aerisită.

  6. Par de jucărie pe lângă bolizii de azi. Dar tot frumoase sunt.

  7. daurel said

    Gigi Țepuș,
    Cu IMS am călătorit, dar Dacia 1100 am admirat-o de la distanta; era a directorului adjunct al liceului unde eram elev…
    Mulțumesc pentru vizite și comentariu!

  8. daurel said

    Diana,
    Ma simt încurajat sa continui aceasta tema.
    Multumesc!

Lasă un comentariu