Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Leapșă

Posted by daurel pe 8 decembrie 2019

Preiau de la Petru Racolta o leapșă intitulata Am întrebat 10 bloggeri români.
*
Dacă ai putea alege un fel de mâncare pe care să îl mănânci pentru o lună (fără să ai voie să mănânci altceva), care ar fi acela?
Ciorba de perișoare. Accept si perisoare din pește
*
Pleci într-o vacanță de două săptămâni pe o insulă exotică și aproape pustie și poți lua cu tine un actor, un blogger/vlogger sau un antreprenor (români sau străini). Pe cine iei?
Nu prea sunt obisnuit cu vacantele, deci nu aș incepe cu o insulă pustie in compania unei persoane ambițioase.
*
Știm cu toții că în copilărie visam cel mai mult. Spune-ne un vis pe care îl aveai în copilărie și s-a îndeplinit și unul care nu s-a îndeplinit.
In copilarie aveam visuri copilaresti. Unul era să am un ceas „Pobeda”. Eram pe clasa a x-a când l-am primit…
Ca neîmplinire ar fi ca nu am reusit sa joc niciodata fotbal sau handbal la un nivel acceptabil.

*
Primești un cadou foarte urât de la prietena cea mai bună/prietenul cel mai bun. Îi spui că e oribil sau te prefaci că îți place?
Nu le spun, dar mereu si-au dat seama…
*
Este sfârșitul lumii. Ce carte ai pune în capsula cosmică pentru a păstra o „urmă” a umanității?
O colectie de teste PISA
*
Dacă ai putea călători în trecut și să discuți cu tine cel/cea de 18 ani, ce sfaturi ți-ai da? (maxim 3)
Învață  engleza!!
*
Ți se oferă șansa de a juca în filmul realizat după cartea ta preferată. Pe cine ai interpreta și de ce?
Aș putea fi interpret dacă aș fi si regizorul acelui film. Stiu câteva cărti compromise prin ecranizari proaste.
*
Ce te motivează să scrii pe blog?
Am avut mereu șansa să fiu admis in comunităti civilizate. Am ocazia să-mi corectez unele năravuri…
*
Primești un premiu (în bani) pe care ești convins/ă că nu îl meriți. Cum reacționezi?
Când am găsit vreo 100 de lei imprăstiati pe strada in dreptul portii noastre, dupa câteva zile i-am depus intr-o  biserica in cutia milei.
*
Spune ceva despre tine, ce nu ai mai spus public până acum.
De vreo doi ani studiez engleza prin metoda Duolingo. E distractiv!
*
*

Au mai preluat leapsa:
Issabela
Stef
Oaza pentru fluturihttps://autenticblog2019.blogspot.com/2019/12/leapsa.html?m=1
https://ina.home.blog/2019/12/09/leapsa/
https://povestiripescurt.blogspot.com/2019/12/leapsa.html#more
*

*

14 răspunsuri to “Leapșă”

  1. rofstef said

    Heeei Daurel, mi-a făcut placere să te citesc, zici perișoare din pește, interesant :))
    Seară Făină !!!

  2. daurel said

    Stef,
    Peștele l-am gasit in leapsele postate de Petru Racolta si Potecuta.
    Regret ca nu-mi pot inregistra comentariul la postarea ta de de ieri.
    Felicitari!

  3. Zuzu said

    Eu as alege varza calita!!! As manca numai acest fel de mancare…

  4. Cu ceasul Pobeda am fost cu un an mai norocos. Mi l-a făcut tata cadou, la 15 ani, și m-a ținut cel mai mult dintre toate: peste zece ani.

  5. Frumoase răspunsuri! Cel cu testele mi se pare genial!
    Mulţumesc pentru adăugare la mâncarea mea preferată! Nici eu nu am mâncat perişoare din peşte, dar am auzit că sunt delicioase.

  6. daurel said

    Zuzu,
    Dacă se adauga ceva proteina, mănanc cu plăcere varza călita…
    In postare, am uitat sa mentionez că la ciorba de perisoare pretind si paine integrala prăjita.
    Multumesc pentru comentariu!

  7. Zina said

    Metoda aia, Duolingo, e într-adevăr distractivă. Cât despre restul… vei vedea mâine și răspunsurile mele, căci preiau și eu leapșa. Chiar îmi era dor de una!

  8. daurel said

    Petru,
    Se pare ca ceasurile erau destul de scumpe. Eu l-am primit de la fratele mai mare care era sofer profesionist in Baia Mare.
    Multumesc pentru comentariu!

  9. daurel said

    Potecuţa,
    Multumesc pentru incurajare!

  10. Zuzu said

    https://autenticblog2019.blogspot.com/2019/12/leapsa.html?m=1

    Hop-top!

  11. daurel said

    Zina,
    E o leapsa cu capcane.
    Succes!

  12. ina02s said

    Perisoarele sunt bune, dar o luna intreaga,?? zic eu. 🙂 Dar e un raspuns interesant. Iar ceasul Pobeda si-l doreau toti copii. Frumoasa leapsa-i oricum. 🙂 O zi buna!

  13. daurel said

    Zuzu,
    Felicitari!
    P.s. Regret ca am niste neitelegeri cu WordPress-ul si nu ma lasa sa comentez in alte platforme…

  14. daurel said

    Ina,
    Eu inteleg ca la perisoare se poate comanda si paine…

Lasă un comentariu