Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Sibiu 2019

Posted by daurel pe 8 mai 2019

Cu aceste imagini particip la rubrica Miercurea fără cuvinte inițiată de Carmen in anul 2010.

Imagini pentru Summitul UE de la Sibiu,
*
Imagini pentru summit sibiu 2019

*
Moara Curcani 2
Surse: internet
*
*

8 răspunsuri to “MfC.Sibiu 2019”

  1. Ce frumos, curat si aerisit este Sibiul <3!!
    Iar ultima poza este atat de .. imbietoare! 😀
    Happy WW! 🙂

  2. Suntem numai ochi și urechi, mai ales la veștile bune pe care le așteptăm de la acest summit.
    Zile faine!

  3. carmen renges-messerle said

    astazi m am laudat la toti colegii de serviciu ca toate „capetele luminate” ale Europei se gasesc azi in Hermannstadt, orasul unde am crescut eu 😍 (sunt nascuta in Bucuresti dar incepand din clasa 1, am locuit in Sibiu, pana la plecarea mea din tara, in anul 2000.
    Happy WW, Aurel.

  4. daurel said

    @Racoltapetru6,
    Exact spre asta vreau sa indrept atentia vizitatorilor acestui blog.
    Multumesc!

  5. daurel said

    @Carmen Renges-Messerle,
    Sa nu te superi ca iti spun: anii petrecuti de tine in Bucuresti sunt sesizabili in viteza cu care transezi situatiile ivite in blogareala; ma refer in special la MfC.
    Sa ai bucurii!

  6. daurel said

    @Rux Copilarim,
    Au trecut 20 de ani de cand n-am mai vazut Sibiul si vreo 50 de cand am vizitat Dumbrava ca elev, cu scoala…
    Toate cele bune!

  7. Diana said

    Intr-un oras frumos s-au adunat… Mi-ar placea sa scriu „politicieni cu caracter frumos” – dar nu pot sa scriu asta. 🙂
    Weekend frumos iti doresc!

  8. daurel said

    @Diana,
    Eu caut avantajele Romaniei ca parte in Uniunea Europeane. Inca gasesc suficiente…
    Sper si cred ca politicienii vor plati pentru toate porcariile.
    Sa ai bucurii!

Lasă un comentariu