Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

MfC.Nori misterioși

Posted by daurel pe 26 septembrie 2018

Cu acest articol particip la rubrica Miercurea fără cuvinte inițiată de Carmen in anul 2010.

Sursa: Cu capul în nori

*

picturi iluzii optice robert gonsalves

Sursa:15 Paintings by Rob Gonsalves That Will Make You Look Twice
*

*

6 răspunsuri to “MfC.Nori misterioși”

  1. Diana said

    Cu capul in nori, sau doi ochi mari in care e cuprins cerul.
    In foto doi imi imaginez ca e surprinsa o corabie care tocmai dispare in Triunghiul Bermudelor! 🙂
    Happy WW!

  2. CARMEN said

    cat de minunat! Arta fotografica la cel mai inalt nivel!
    Multumim pentru aceste doua tablouri de vis!
    Happy WW! ☺

  3. daurel said

    @ Diana,
    O mare parte de internet este undeva intr-un nor de ceata: cam asa am inteles ca ar fi „cloud’ -ul
    Toate cele bune!

  4. daurel said

    @CARMEN,
    Ma bucur ca m-am incadrat in tema.
    Sa ai bucurii!

  5. Ce alegeri faine!! 🙂
    Norii reflectati in ochelarii de soare… sau taramul misterios in care ne place sa ne pierdem si sa evadam cateodata!
    Iar in a doua fotografie este un fel de astfel de „taram misterios” desconspirat ca sa spun asa… 😉 Foarte faina pictura!! 🙂
    O zi minunata 🙂

  6. daurel said

    @Rux Copilarim,
    Mie nu-mi prea reusesc pozele, iar de un timp am renuntat; sunt constient de talentul altora si le admir creatiile.
    Toate cele bune!

Lasă un comentariu