Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dintre sutele de informatii aflate ieri,…

Posted by daurel pe 4 ianuarie 2013

… consider ca sunt de interes pentru mine :

1. Zamfir completeaza lista cu  leacuri de pãcãlit iarna; va trebui sã le transcriu si in paginilor mele.

be) Roxana Iordache a punctat, si de data asta, memorabil:

Caramitru are o vorbă: revoluţia mea a eşuat, revoluţia lui Sergiu Nicolaescu a reuşit.

Dumnezeu să-l ierte!

C) Cândva, n-am dedus in ce an, Dan Vaideanu a fost jefuit in Mogosoaia in zona Palatului Brancovenesc; deci nu departe de locul meu de munca…

d) România va avea 8 regiuni de dezvoltare; nu va renunta la actualele judete; nu stiu la ce televiziune am auzit…

*

*

3 răspunsuri to “Dintre sutele de informatii aflate ieri,…”

  1. Dan said

    Pe vremea aceea se putea intra cu masina pe o alee în curte, parca prin spatele unei benzinarii. Se întâmpla prin ’97. Când am fost anul trecut n-am mai recunoscut decât palatul si lacul… Restaurante si cafenele multe

  2. Mulţam!

    La mulţi ani!

  3. daurel said

    @Dan
    In zona parcului este concurenta mare intre primaria din Mogosoaia si Ministerul Culturii; una cu alta au dat o distractie bine intretinuta.

    @Roxana Iordache
    La multi ani !

Lasă un comentariu