Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Incerc sã nu mã ingrijorez, insã…

Posted by daurel pe 23 ianuarie 2012

…nu-mi reuseste mereu.

Nu vreau sa-i derutez pe cei cãrora le reuseste gândirea pozitiva; eu n-o practic;  exista riscul sã nu-mi vina gândurile respective;  acest esec  m-ar deprima…

Deocamdata combat negativismul si imi  permit unele melancolii…Cea mai recenta tristete este legata constatarea ca exista, inca, intre alegatori o majoritate dornica de sefi de stat alesi pe val politic. Deci alesi pentru 5 ani pe baza de impulsuri sentimentale, emotionale si materiale de conjunctura…

Majoritatea cea dornica de presedinte ales politic, deci dator numai unei pãrti din popor, rezulta din cele 15 % cu care este cotat Dan Diaconescu, 15% ale PDL si 30 % ale nemuritorului PSD…

Doar PNL a spus cândva ca ar accepta monarhia…

Conjunctura trece, emotia dispare, sentimentele isi pot schimba semnul, dar seful statului rãmane …; spre disperarea celor trãdati. Cei care nu l-au votat se simt putin mai bine…

PS. Se tot discuta ca nu avem pe cine pune in locul lui Traian Basescu; când va fi sorocul va fi impins in fata, cu sanse mari, „independentul” Sorin Oprescu…; serviciile secrete sunt discrete…

3 răspunsuri to “Incerc sã nu mã ingrijorez, insã…”

  1. […] Incerc sã nu mã ingrijorez, insã… […]

  2. Până la urmă, tot să gândești pozitiv este mai avantajos!

  3. daurel said

    @Incertitudini,
    eu sustin ca e pacat sa negam…

Lasă un comentariu