Daurel's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mfc. Recuzita clasicã pentru relaxare

Posted by daurel pe 9 iulie 2014

Am bucuria sã particip la incã o Miercure fãrã cuvinte.

Sursa: aici

4 răspunsuri to “Mfc. Recuzita clasicã pentru relaxare”

  1. CARMEN said

    imi placeeeeee! si eu vreau asa un balansoar!
    ma bucur ca participi langa noi… Happy WW!

  2. Ce dragut e! Asa de mult mi-ar placea si mie unul!!
    Numai bine iti doresc!

  3. abbilbal said

    Bună dimineaţa !
    N-am mai ajuns ieri pe blogul tău şi de aceea te invit astăzi la o întâlnire cu şeicii mei.
    Să ai parte de o zi bună şi liniştită.

  4. daurel said

    @Carmen,
    E un model cam incomod; acum sunt balansoare mult mai odihnitoare.

    @Vulpita Calatoare,
    Toate cele bune !

    @Abbilbal,
    I-am vazut pe seici, sunt admirabili !

Lasă un comentariu